Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران ـ ایرنا ـ رئیس پلیس تهران بزرگ از متلاشی شدن 43 باند سرقت خودرو، لوازم جانبی خودرو، منازل و اماکن خصوصی در قالب طرح رعد 7 خبر داد.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح رعد 7 در روز یکشنبه(24 دی) در اجرای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی پلیس پیشگیری فاتب اجرا شد افزود: نیروهای جمعی شامل کلانتری ها و سرکلانتری ها با هماهنگی مقامات قضایی با ورود به مخفیگاه مجرمین 403 نفر را دستگیر و مقدار زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 222 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین 955 معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه مکشوفه 70 میلیارد و 600 میلیون ریال است، 120 خودرو، 53 موتورسیکلت، 30 دوچرخه و مقدار زیادی لوازم جانبی خودرو را از جمله مکشوفات این طرح ذکر کرد.
به گفته رحیمی در این طرح همچنین 36 هزار حلقه سی دی قاچاق و مستهجن و 103 کیلوگرم مواد مخدر و مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه مقدار زیادی انواع کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز در این عملیات کشف و ضبط شد افزود: انواع آمپول، پودر و داروهای لاغری و بدنسازی، سیگار، پارچه، لوازم خانگی، مواد محترقه و البسه از جمله مکشوفات بود.
** طرح ترافیک جدید باید رافع مشکلات تهران باشد
سردار رحیمی همچنین با بیان اینکه طرح ترافیک تهران نیازمند بررسی جامع و همه جانبه است افزود: به طور کلی مخالف استفاده افراد بیشتر از طرح ترافیک نیستیم اما در این طرح باید شرایط عمومی، معابر خودرویی و وضعیت ترافیک تهران را بررسی کامل کرد و سپس تصمیم گرفت.
** تهران نیازمند حداقل 40 کلانتری است
وی همچنین با بیان اینکه ایجاد 40 کلانتری از مصوبات یک دهه پیش شورای امنیت کشور است که تاکنون اجرا نشده است افزود: تاکنون استانداری و شهرداری اقدام جدی و موثری برای احداث این کلانتری ها انجام نداده اند اما کمیسیونی در این زمینه در دو هفته اخیر فعال شده است.
وی ادامه داد: تلاش میکنیم تا سال آینده حداقل 10 کلانتری جدید در تهران فعال شوند افزود: امنیت تهران به عنوان پایتخت بسیار مهم بوده و از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است و باید برای آن اقدام کرد.
**تردد ون ها و تاکسی ها ظرفیت تکمیل در خطوط ویژه در حال بررسی است
سردار رحیمی همچنین با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی در تهران مهم و حیاتی است گفت: برای تشویق مردم برای استفاده از خودروهای عمومی از جمله ون ها و تاکسی های ظرفیت تکمیل در حال بررسی مجاز دانستن تردد این خودروها در خطوط ویژه هستیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 846926 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد