Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:51:35 GMT

محموله قاچاق تلفن همراه در شهرستان آستارا کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۸۰۳۴

محموله قاچاق تلفن همراه در شهرستان آستارا کشف شد

فرمانده انتظامی آستارا از کشف یک محموله قاچاق تلفن همراه در مرز آذربایجان با ایران در شهرستان مرزی آستا خبر داد. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، سرهنگ رسول عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده  و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با بیان اینکه گوشی‌های کشف شده از مدل هیوندا هستند که به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی این شهرستان از این اتوبوس تعداد 310 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه مدل هیوندا که به طرز ماهرانه در کابین بار خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال بر آورد شده است تصریح کرد: در همین ارتباط دو نفر متهم 36 و 46 ساله دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه به اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با تاکید بر اینکه قاچاق لطمه بزرگی به اقتصاد کشور می‌زند خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتوان این پدیده را به حداقل برسانند و به‌صورت ریشه‌ای این آسیب و معضل را بر طرف کند.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد