Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ملاک عمل در اجرای این طرح ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اجرای طرح هایی که با حداقل سرمایه گذاری اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد کرده و ارزش افزوده بالایی داشته باشند در الویت خواهد بود.
وی سود این تسهیلات در مناطق روستایی را 11 درصد و در مناطق شهری 16 درصد عنوان کرد و ادامه داد: یارانه نرخ سود تسهیلات به شرط ایجاد اشتغال پایدار و ثبت در سامانه سازمان تامین اجتماعی به متقاضی تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی اظهار کرد: هم اکنون مجموع ارزش پرونده های متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زا در استان حدود سه هزار میلیارد ریال می باشد که پس از ثبت در سامانه کارا توسط دستگاه اجرایی مربوطه و تکمیل مدارک لازم به بانک های عامل ارسال می گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیان کرد: امسال اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان 12 هزارو 390 میلیارد ریال می باشد که 50 درصد آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و 50 درصد دیگر از محل منابع داخلی بانک ها تخصیص یافته است.
وی از مردم خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از مفاد طرح و مراحل انجام کار و رسته فعالیت های اولویت دار به آدرس اینترنتی سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir و یا سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مراجعه و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.
بر اساس امارها 65 هزار نفر در استان اردبیل بیکار می باشند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد