Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@19:05:42 GMT

انتقاد تُند نماینده سرپل ذهاب از هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۹۹۹۶

نماینده گیلان غرب و سرپل ذهاب با گلایه از هلال احمر گفت: مشکلات مردم مناطق ما برای هلال احمر اهمیت ندارد چراکه از روز اول آغاز این زلزله ها نسبت به مردم آن مناطق بی‌توجه بودند. این اتفاقات سوءمدیریت هلال احمر را نشان می دهد، حتما باید مردم زیر آوار بمیرند تا تصمیم بگیرند، اگر کسی باقی ماند به او چادر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شریان نیوز،اعتماد آنلاین: نماینده گیلان غرب و سرپل ذهاب با گلایه از هلال احمر گفت: مشکلات مردم مناطق ما برای هلال احمر اهمیت ندارد چراکه از روز اول آغاز این زلزله ها نسبت به مردم آن مناطق بی‌توجه بودند. این اتفاقات سوءمدیریت هلال احمر را نشان می دهد، حتما باید مردم زیر آوار بمیرند تا تصمیم بگیرند، اگر کسی باقی ماند به او چادر بدهند.


فرهاد تجری نماینده سرپل ذهاب و گیلان غرب نسبت به عملکرد هلال احمر و بی توجهی به مردمی که با گذشت بیش از دو ماه هنوز با زلزله مواجه هستند، انتقاد کرد. دو روز قبل مجددا زلزله ای با قدرت 4.2 ریشتر مناطق گیلان غرب و سرپل ذهاب را لرزاند. نماینده این شهرستان ها در مجلس با بیان اینکه در این مناطق زلزله با ریشترهای بالای 4 و 5 در حال وقوع است و مردم با وجود دمای زیر صفر مجبور هستند که شب را بیرون از منازل خود بگذرانند. 

نماینده سرپل ذهاب و گیلان غرب ادامه داد: شدت زلزله های قبلی بسیاری از خانه ها را سست کرده و برخی خانه ها را دچار ترکیدگی و مشکل کرده است و این زلزله های سنگینی که رخ می دهد احتمال ریزش خانه ها را زیاد می کند به همین دلیل مردم نمی توانند شبانه روز را در خانه های خود سپری کنند و امنیت روانی و آرامش از آنها سلب شده است.

تجری درباره کمک رسانی هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر با خساست و کم لطفی حاضر نیست بین مردم چادر توزیع کند. 

او با گلایه از هلال احمر گفت: مشکلات مردم مناطق ما برای هلال احمر اهمیت ندارد چراکه از روز اول آغاز این زلزله ها نسبت به مردم آن مناطق بی توجه بودند. این اتفاقات سوءمدیریت هلال احمر را نشان می دهد، باید حتما مردم زیر آوار بمیرند تا تصمیم بگیرند، اگر کسی باقی ماند به او چادر بدهند.  برچسب هاهلال احمر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل زده گلستانی همزمان با تشدید بارش‌ها خبر داد.

 رضا حاجیلری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع به ۱۱۲ نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز (‌سه‌شنبه و چهارشنبه) در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان،‌ رضا آباد، پل سیاه‌چو و سنگستان، در علی‌آبادکتول روستای مهدی‌آباد، در بندرگز روستای محمدآباد و در آق‌قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تاثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌ احمر شهرستان‌های تحت تاثیر، برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به این که با دریافت گزارش های جدید آبگرفتگی، نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده و امدادرسانی ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم