Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم نوع دوست اسلام آبادغرب با خانواده های داغدار جانباختگان نفتکش سانچی ابراز همدردی نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، وقوع سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی برای نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، موجی از اندوه را در کشور گستراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم و مسئولین نوع دوست اسلام آبادغرب با گرد هم آمدن در میدان امام(ره) در مرکز شهر با نصب بنر تمثال این شهدا و اهدای گل و قرائت فاتحه با خانواده های داغدار جانباختگان نفتکش سانچی ابراز همدردی نمودند.شخصیت‌ها، ادارات، نهادها و اصحاب رسانه  هم با صدور پیام‌هایی درگذشت پرسنل کشتی نفتکش سانچی را تسلیت گفتند.

مسئولین و مردم جنگ زده و زلزله زده شهر شهیدان مرصاد (اسلام آبادغرب)  در بهمن ماه سال 95  با حضور در مقر آتش نشانان این شهر، ضمن ابراز همدردی با خانواده آتش نشانان شهید ساختمان پلاسکو تهران، شهادت این عزیزان را تسلیت گفتند و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد