Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:41:53 GMT

تکذیب صحبت‌های زارعی در خصوص پوررضایی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۰۷۵۲

تکذیب صحبت‌های زارعی در خصوص پوررضایی

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیر زارعی در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته خبرنگار روزنامه قدس با بنده تماس گرفت و در خصوص استعفای رئیس هیئت بسکتبال سوالی را پرسید که من نیز در پاسخ به ایشان اعلام کردم که منتظر بازگشت پوررضایی از سفر خارج از کشورش هستیم تا بعد از آن درباره استعفای ایشان تصمیم گیری نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پوررضایی رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی مدتی است که استعفای خود را به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارائه کرده اما هنوز اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با این استعفا موافقت نکرده و قانونا علیرضا پوررضایی رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی است این موضوع تنها گفتگوی ما با خبرنگار روزنامه قدس بوده است اما متاسفانه امروز حرف‌های خلاف واقعی را از من منتشر کرده‌اند.

زارعی افزود: متاسفانه مطالب مطرح شده با قصد و غرضی خاص و کاملا کذب و خلاف واقعیت مطرح شده است چرا که مسائلی در خصوص تخلفات مالی هیئت از قول بنده منتشر شده است که به هیچ وجه بنده در مورد آن حرفی نزده‌ام.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: از زمان آغاز فعالیت در حوزه معاونت توسعه ورزش ارتباط خوب و مداومی با خبرنگاران و رسانه‌ها داشته‌ایم تا به راحت‌ترین شکل بتوانند اخبار ورزش را منعکس کنند ضمن احترام به تمامی ورزشی نویسان و فعالان این حوزه امیدوارم که این ارتباط دوسویه بر مبنای صداقت و انعکاس صریح و دقیق اخبار ادامه‌دار باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود