Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف: وزارت امور خارجه در کنار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با استفاده از همه ظرفیت‌های خود پیگیری‌های قانونی لازم را برای علت‌یابی دقیق حادثه و استیفای حقوق ملت ایران و خانواده‌های داغدار به عمل خواهد آورد

ایران آنلاین / به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛  محمدجواد ظریف وزیرخارجه کشورمان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه پرسنل نفتکش سانچی همه مردم ایران را در کنار خانواده ها و همکاران این عزیزان قهرمان عزادار ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چندین روز گذشته همه ما ایرانیان مضطرب و چشم نگران، اخبار مربوط به فرزندان محبوس خود در نفتکش سانچی را هزاران کیلومتر دورتر از خانه خود، در میان آب های بی‌نهایت، دنبال کردیم؛ فرزندانی سخت کوش و گمنام که در راه تامین منافع ایران عزیز و حضور سربلند در عرصه مبادلات جهانی، سختی های بسیاری را در تمامی سالهای گذشته و در طول خدمت فداکارانه خود به جان خریدند و اینک، در میان شعله های آتش، جاودانه شدند.

همه دست اندرکاران در کشور و همکاران من در وزارت امور خارجه و در نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در منطقه با تمام وجود برای نجات جان این دلاورمردان کوشیدند اما متاسفانه سرنوشت خط دیگری را رقم زد و ما اکنون دغدار همه این قهرمانانیم.
وزارت امور خارجه در کنار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با استفاده از همه ظرفیت‌های خود پیگیری های قانونی لازم را برای علت یابی دقیق حادثه و استیفای حقوق ملت ایران و خانواده های داغدار به عمل خواهد آورد.

اینجانب ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه پرسنل نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران، خانواده های داغدار و همکاران این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزان‌شان صبر و اجر مسالت می‌نمایم./

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساخت نخستین نمونه پوست الکترونیکی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد