Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بنا بر گفته دستگاه های بزرگ امنیتی جهان، ایران جزء موفق ترین کشورها در تامین امنیت در جامعه است، گفت: چشمان بیدار و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج)، تامین کننده این امنیت در کشور است.

آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات و به منظور تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان زنجان برگزار شد، فعالیت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور را امری دشوار دانست و اظهار کرد: لقب "سربازان گمنام امام زمان" برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، عنوان شایسته ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، انسان موجودی مسئول و دارای اختیار است که باید در دو دادگاه نسبت به اعمال و رفتار خود پاسخگو باشد، افزود: دادگاه تاریخ در دنیا و دادگاه عدل الهی، دو جایگاهی است که انسان مورد قضاوت قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: همانگونه که ما در مورد گذشتگان خود قضاوت می کنیم، آیندگان و افکار عمومی نیز در طول تاریخ درباره تمامی اعمال و رفتار ما قضاوت خواهند کرد.
امام جمعه زنجان به حدیثی از امام علی (ع) در ضرورت نظارت پیدا و پنهان مدیران بر اعمال زیردستان خود اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین در سخنان خود همواره استانداران و والیان و مدیران خود را بر نظارت آشکار و پنهان توصیه می کردند.
آیت اله خاتمی، نظارت را یکی از ابزارهای کارآمد مدیریت برشمرد و افزود: به توصیه امام علی (ع) مدیران باید در انتخاب نیروهای تحت فرمان خود به اصالت خانوادگی، ایمان، اخلاق و تعهد آنها توجه جدی داشته باشند.
وی در بیان فواید نظارت پنهان در اعمال نیروهای تحت فرمان یک مدیر، خاطر نشان کرد: ایجاد دلگرمی در نیروها، تقویت روحیه امانت داری آنها و تشویق آنها به مدارا کردن با مردم و مراجعه کنندگان شان از فواید نظارت مدیران است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها