Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه تصریح کرد: سرباز جوان مسلمان انقلابی، سربازی است که نه تنها دشمن را در لباس دشمن بشناسد بلکه بتواند دشمن را در لباس دوست هم تشخیص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار رضا مازندرانی، معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه امروز سه شنبه در دهمین جشنواره جوان سرباز ویژه نیروهای مسلح، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده است، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی از سال های دور برای امروز ما برنامه ریزی کرده و امروز باید به گذشته گریزی بزنیم که چگونه بوده و رسالت ما برای آینده چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز دیگر فلسفه سربازی دوسال خدمت برای حکومت و فراگیری آموزش نظامی نیست، ادامه داد: امروز رسالت سرباز فراتر از این مسائل است چراکه در گذشته دشمن، خاک ریز دشمن و ابزار جنگ دشمن مشخص بود ولی امروز دشمن به کوچه و پس کوچه های ما نفوذ کرده است.

 

سردار مازندرانی با تأکید بر اینکه امروز دشمن با سلاح فیزیکی نمی جنگد بلکه با تسخیر قلب ها و مرزها به صورت نرم افزاری ادعای مقابله با انقلاب را دارد، اظهارداشت: سرباز جوان مسلمان انقلابی، سربازی است که نه تنها دشمن را در لباس دشمن بشناسد بلکه بتواند دشمن در لباس دوست را هم تشخیص دهد.

 

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه ادامه داد: سرباز جوان انقلابی کسی است که نه تنها جسمش را بلکه روح و روان و دانش خود را به کار می گیرد تا بتواند با دشمن غدار به مبارزه برخیزد.

 

وی افزود: امروز دیگر دشمن ما دشمن ساده دیروز نیست؛ دشمن پیچیده ای است که با پیچیدگی به میدان مبارزه آمده لذا ما هم باید با همان پیچیدگی دشمن را بشناسیم و با او مبارزه کنیم.

 

سردار مازندرانی با بیان اینکه دشمن می داند ایران اسلامی، ایران 40 سال گذشته نیست که با بسیج امکانات بتواند ما را شکست دهد برای همین مقابله فیزیکی و سخت افزاری ندارد و از طریق فعالیت های نرم افزاری، جامعه ما را هدف گرفته است.

 

وی بیان کرد: اگر دیروز سرباز انقلابی با فرا گرفتن آموزش های نظامی می توانست در مقابل دشمن قدعلم کند، امروز این مهارت به تنهایی کافی نیست و باید خود را مجهز به سلاح دانش و تکنولوژی کند.

 

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه، وظیفه فرماندهان را بصیرت افزایی و بینا کردن سربازان دانست و گفت: فرماندهان دلسوز باید سربازان انقلابی را در مدت دو سال خدمت، با ابزارهای شناخت دشمن آشنا کرده و چنان بصیرتی در فرد ایجاد کنند که فریب وسوسه های دشمنان را نخورند.

 

دهمین جشنواره جوان سرباز که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شده بود، با تقدیر از سربازان فعال و نمونه پایان یافت.

    

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، هرمس ۴۵۰ (به عبری: הרמס ۴۵۰) یک پهپاد چندمنظورهٔ تاکتیکی سایز متوسط است که جهت پروازهای طولانی در شرکت البیت سیستمز اسرائیل طراحی و توسعه یافته‌است. عملیات‌های شناسایی، پایش و مراقبت و رله ارتباطی مأموریت‌های اصلی این پهپاد هستند.

پهپاد هرمس ۹۰۰ با ارتقای طرح هرمس ۴۵۰ ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار به پرواز درآمد. شرکت تیلز نیز پهپاد واچ‌کیپر ۴۵۰ را بر اساس هرمس ۴۵۰ برای ارتش بریتانیا تولید کرده‌است.

کد خبر 847906 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه رژيم صهيونيستى لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟