Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تعداد کاربران سامانه بانکداري الکترونيکي بانک ملي ايران موسوم به «بام» از مرز دو ميليون نفر عبور کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «بام» سامانه اي منحصر به فرد در نظام بانکداري الکترونيک است که از زمان راه اندازي تا کنون به شدت مورد استقبال کاربران و مشتريان بانک قرار گرفته است.
اين سامانه در نسخه وب، اندرويد و آي او اس در دسترس مخاطبان است و انواع امور بانکي را پوشش مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و يا شعبه بي نيازند، مي توانند انواع تراکنش هاي منحصر به فرد بانکي از جمله شارژ خودکار سيم کارت اعتباري و مشاهده صورت حساب يک سال گذشته، مديريت چک ها و محاسبات بانکي را انجام دهند و حتي ميزان امنيت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.
«نيکوکاري» هدفمند، يکي از امتيازات اين سامانه است. در اين روش، کاربر «بام» با استفاده از منوي «نيکوکاري» مي تواند از ميان 18 سازمان، يکي را براي واريز وجه در نظر بگيرد.
اين سامانه طي سال 2017 ميلادي در ميان عبارات بيشتر جست و جو شده در اينترنت توسط ايرانيان قرار گرفته است. آن طور که نتايج به دست آمده از طريق Google trends نشان مي دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در اين مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اينترنت بوده اند.
سامانه بانکداري اينترنتي بانک ملي ايران به تازگي و بر پايه داوري کارگروه علمي پنجمين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات به عنوان محصول برگزيده و قابل تقدير انتخاب شد.
روابط عمومي بانک ملي ايران نيز به منظور توسعه استفاده از اين سامانه در ميان مشتريان جشنواره هاي متعددي برگزار کرده که «يک بام و چند برنده» و «ماشين بابام» بخشي از آنهاست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟