Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تعداد کاربران سامانه بانکداري الکترونيکي بانک ملي ايران موسوم به «بام» از مرز دو ميليون نفر عبور کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «بام» سامانه اي منحصر به فرد در نظام بانکداري الکترونيک است که از زمان راه اندازي تا کنون به شدت مورد استقبال کاربران و مشتريان بانک قرار گرفته است.
اين سامانه در نسخه وب، اندرويد و آي او اس در دسترس مخاطبان است و انواع امور بانکي را پوشش مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و يا شعبه بي نيازند، مي توانند انواع تراکنش هاي منحصر به فرد بانکي از جمله شارژ خودکار سيم کارت اعتباري و مشاهده صورت حساب يک سال گذشته، مديريت چک ها و محاسبات بانکي را انجام دهند و حتي ميزان امنيت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.
«نيکوکاري» هدفمند، يکي از امتيازات اين سامانه است. در اين روش، کاربر «بام» با استفاده از منوي «نيکوکاري» مي تواند از ميان 18 سازمان، يکي را براي واريز وجه در نظر بگيرد.
اين سامانه طي سال 2017 ميلادي در ميان عبارات بيشتر جست و جو شده در اينترنت توسط ايرانيان قرار گرفته است. آن طور که نتايج به دست آمده از طريق Google trends نشان مي دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در اين مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اينترنت بوده اند.
سامانه بانکداري اينترنتي بانک ملي ايران به تازگي و بر پايه داوري کارگروه علمي پنجمين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات به عنوان محصول برگزيده و قابل تقدير انتخاب شد.
روابط عمومي بانک ملي ايران نيز به منظور توسعه استفاده از اين سامانه در ميان مشتريان جشنواره هاي متعددي برگزار کرده که «يک بام و چند برنده» و «ماشين بابام» بخشي از آنهاست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت