Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر در استان گلستان و با حضور معاون رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "کلثوم غفاری" مدیر کل مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان در حاشیه جلسه کارگروه بانوان استان در محل استانداری گلستان به خبرنگار ما گفت: در دهه مبارک فجر امسال، نمایشگاه توامندی های بانوان استان در معرض دید و فروش شهروندان گلستانی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای این نمایشگاه، سفر معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور در ایام الله دهه فجر به استان را شاهد خواهیم بود.

"غفاری" تصریح کرد: تاکید دولت و استاندار گلستان بر این است که بانوان گلستانی در پست های مدیرتی بکار گرفته شوند و امید است این امر مورد تحقق پیدا کند، چه بسا مکاتباتی در این راستا انجام شده است و ما نیز پیگیر این موضوع هستیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان از آموزش پودمانی زنان و بانوان عشایر استان خبر داد و اظهار کرد: از جمله برنامه های این نهاد، اموزش زنان و دختران عشایر در محل سکونت شان به صورت پودمانی است و جلسه های اولیه تشکیل شده است و منتظر اعلام مکان از سوی سازمان امور عشایر هستیم و برنامه اموزش پودمانی برای دختران تحصیل کرده عشایر داریم و این طرح زمانی اجرایی می شود که تامین اعتبار آن واگذار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد