Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@03:16:27 GMT

بورس آسیا همچنان رکورد می‌ زند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۴۳۳

بورس آسیا همچنان رکورد می‌ زند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رویترز؛ شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز سه شنبه به روند افزایشی خود ادامه داد و همچنان رکوردشکنی می کند و باز هم در بالاترین سطح خود از سال ۲۰۰۷ میلادی به بعد قرار دارد؛ در حالی که ارزش یورو همچنان در بیشترین سطح ۳ سال اخیر خود به دلیل گمانه زنی بر سر کاهش بسته محرک مالی بانک مرکزی اروپا باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شاخص بورس کشورهای اروپایی روندی یکنواخت را از خود به جای گذاشته است. همچنین میانگین شاخص بورس آسیا - اقیانوسیه در منطقه خارج از ژاپن ۵ دهم درصد بالا آمد. اما بورس استرالیا ۵ دهم درصد پایین آمد؛ ضمن اینکه بورس نیکی ژاپن یک درصد جهش زد.
 
در بازار جهانی ارز، هر یورو با کمی افزایش به ۱.۲۲۷۰ دلار رسید که نزدیک به بیشترین سطح خود از دسامبر سال ۲۱۰۴ میلادی به بعد است و هر دلار به ۱۱۰.۸۲ ین رسید که حاکی از افزایش ۳ دهم درصدی دلار در برابر پول ژاپن است.
 
به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی، مشکل دلار از هفته گذشته به دلیل گمانه زنی سرمایه گذاران مبنی بر کاهش بسته محرک اقتصادی بانک ژاپن و به دنبال آن فروش دلار توسط آنها شروع شد. البته شاخص دلار در برابر ۶ سبد اصلی ارز جهان با کمی افزاش به ۹۰.۴۵۶ واحد رسید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • ین ژاپن بالا رفت
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • جم رکورد فروش را شکست
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس