Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اسرائیل و هند امکان صدور مجوز به پروازهای مستقیم میان دو دولت را از طریق حریم هوایی عربستان بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، شبکه هفت (غیردولتی) تلویزیون اسرائیل ادعا کرد، هند به منظور دادن مجوز پرواز بین هند و اسرائیل با عربستان مذاکره می‌کند.

به گزارش این شبکه، هدف از این اقدام، تامین هزینه‌های سوخت، کاهش زمان پرواز، افزایش گردشگران هند و اسرائیل در میان یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام این شبکه، زمان پرواز به حدود دو ساعت کاهش و به دنبال آن قیمت بلیط پروازها میان هند و اسرائیل پایین می‌آید.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در این خصوص روز یکشنبه به هند رفته و این سفرش شش روز طول خواهد کشید.

وی دوشنبه توافقنامه‌هایی در زمینه دفاع، فناوری، امنیت و هوانوردی با هند امضا کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟

کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود علیه ملت فلسطین در نوار غزه توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده است، در اقدامی با بستن این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: بستن شبکه الجزیره در اسرائیل در جلسه شورای وزیران به تصویب رسید.

نتانیاهو نیز در این باره گفت: کابینه به ریاست من و با اجماع با بستن شبکه الجزیره در اسرائیل موافقت کرد.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که وزرای ائتلاف «اردوگاه رسمی» به ریاست «بنی گانتس» وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه تصمیم‌گیری برای بستن شبکه الجزیره شرکت نکردند.

نتانیاهو که از پوشش جنایات فجیع ارتش این رژیم در نوار غزه توسط شبکه الجزیره خشمگین است، پیشتر از تصمیم خود برای جلوگیری از پخش این شبکه در سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در پیامی در «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرده بود «فورا برای بستن شبکه الجزیره» مطابق با قانون تصویب شده جدید در «کِنست» (پارلمان این رژیم) اقدام خواهد کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که کنست قانونی را تصویب کرد که به‌طور موقت به کابینه اختیار می‌دهد از فعالیت شبکه‌های خبری خارجی در سرزمین‌های اشغالی در صورتی که به نظر سرویس‌های امنیتی به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب می‌رسانند، جلوگیری کند.

الجزیره نیز اتهام آسیب رساندن به امنیت رژیم صهیونیستی را رد کرده و آن را «دروغی خطرناک و مضحک» خواند که خبرنگاران این شبکه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

این شبکه پیشتر به شدت از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد و اعلام کرده بود که نیرو‌های این رژیم به عمد تعدادی از خبرنگاران این شبکه را در جریان درگیری در غزه هدف قرار داده و به شهادت رسانده‌اند.

الجزیره همچنین در بیانیه خود تاکید کرده بود که این تهمت‌ها و اتهامات آن را از ادامه پوشش جسورانه و حرفه‌ای تحولات غزه باز نمی‌دارد و تمامی حقوق قانونی خود را محفوظ می‌داند.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت