Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- «ماندانا آکسونیان» به‌عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان دوره چگنی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه «ماندانا اکسونیان» به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دوره چگنی با حضور مهندس ابراهیمی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مهندس مرادی به صورت اجمالی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد چند ساله خود در حوزه فعالیت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی را ارائه کرد.

همچنین ابراهیمی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن تشکر از خدمات چندین ساله مهندس مرادی بر اهمیت تلاش هر چه بیشتر کارشناسان و روسای ادارات در همه عرصه های فنی و مدیریتی جهاد کشاورزی شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان چگنی از نظر جایگاه در یک موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار داشته و جا دارد تا با همت بیشتر نسبت به بالاتر بردن جایگاه شهرستان از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم.

در ادامه ماندانا اکسونیان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی با تشکر از حسن اعتماد دکتر بازدار ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان، فرماندار شهرستان چگنی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونین سازمان به ایشان در جهت خدمت به حوزه شهرستان چگنی، از زحمات مهندس مرادی مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی دوره چگنی تشکر کرد و خواستار تلاش و فعالیت مضاعف همه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز سه گانه برای ارتقای سطح کمی و کیفی جایگاه شهرستان دوره چگنی در بخش کشاورزی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند

منصور دیان اردستانی،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم   در خصوص دامپروری در استان گفت:ت: هم اینک ۶ هزار و ۸۷۵ واحد دامداری صنعتی و سنتی در زمینه‌های پرورش و نگهداری گاو شیری، گوساله پرواری، گوسفند و بز داشتی و پرواری و شتر با ظرفیت کل دام سبک و سنگین ۵۸۸ هزار و ۲۸۸ راس در استان قم فعال است.

وی افزود: در اثر تلاش بهره‌برداران بخش دامپروری قم، این استان در تولید محصولات دامی جایگاه خوبی در سطح کشور دارد که در همین خصوص طی سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار تُن گوشت قرمز و شیر خام در قم تولید و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: با توجه به راهبرد اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم در تامین امنیت غذایی مردم، وضعیت تولید محصولات دامی در استان به صورت مستمر رصد و برای افزایش میزان آن از سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه حمایت می‌شود.

مجموع تولید سالانه محصولات کشاورزی قم در بخش‌های مختلف بیش‌از ۸۰۰ هزار تُن است و به گفته مسئولان جهاد کشاورزی قم، افزایش سطح تولید محصولات به خصوص در حوزه دام و طیور در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.

۲ درصد از تولیدات پروتینی کشور با تلاش فعالان حوزه دام و طیور استان قم تامین می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد فعالیت‌های بخش کشاورزی در قم با وجود کم‌بودن مساحت استان، دارای بهره‌وری و اثربخشی بالایی است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تن‌هایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف قم را به خود اختصاص داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان