Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اعلام خبر برگزاری همایش «مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم» گفت: تقویت زیرساخت‌های علم و فناوری جامعه یکی از وظایف سه گانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشوراست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم توسط، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، دانشگاه شریف و مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اعلام خبر برگزاری همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم گفت: تقویت زیرساخت‌های علم و فناوری جامعه یکی از وظایف سه گانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشوراست. دراین راستا صندوق به همراه دانشگاه صنعتی شریف و مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا اقدام به برگزاری سومین همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم نموده است؛ که از جمله اهداف این همایش فراهم‌سازی بستری جهت تبادل ایده‌ها و به اشتراک‌گذاری تجربیات در جامعه علمی کشور، معرفی روش‌ها و تکنیک‌های جدید استعدادیابی و استعدادپروری، معرفی نمونه فناوری‌های نوین داخلی و خارجی در حوزه مدیریت استعداد، فراهم‌سازی زمینه‌ای جهت پیوند سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده در حوزه فناوری‌های مختلف استعدادیابی و استعداد پروری، ایجاد فضایی برای معرفی و به اشتراک‌گذاری دستاورد‌های جامعه علمی در حوزه مدیریت استعداد و فناوری‌های مربوطه، کمک به ارتقاء و بهبود استعداد‌های آتی و فراهم نمودن بستر مناسب برای فراگیر کردن مفهوم استعدادیابی و استعداد پروری در جامعه می‌باشد. "
 ضرغام با اشاره به تجربه موفق دو دوره گذشته این همایش افزود: محور‌های همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم؛ مدیریت استعداد، مفاهیم کاربردی، علم و آینده پژوهی، مدیریت استعداد، بهره‌وری و بهبود عملکرد افراد، سیستم‌ها و جامعه، مدیریت استعداد و نقش آن در توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جوامع، بررسی نقش بخش خصوصی در فرآیند استعدادیابی و استعدادپروری، رسانه، فرهنگ‌سازی، آموزش و عمومی‌سازی علم استعداد در جامعه، نقش فناوری و فناوری ارتباطات و اطلاعات در مدیریت استعداد، نقش بازی، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای در مدیریت استعداد، راه‌کار‌های مدیریت استعداد و عوامل تاثیرگذار بر آن در خانواده، مدرسه و جامعه، بررسی تجارب جهانی و ایران در استعدادیابی و مدیریت استعداد، نظام آموزشی کشور، مدیریت استعداد، چالش‌ها و راهبرد‌ها می‌باشد.
گفتنی است در همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم ۱۵ سخنرانی و پنج کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که سخنرانان از کشور‌های آلمان، فیلیپین، ترکیه و ایران ارائه سخنرانی می‌نمایند.
همایش مدیریت استعداد‌ها در هزاره سوم در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. همچنین عنوان آخرین نشست این همایش "با مردم" است که بعداز ظهر پنجشنبه برگزار می‌گردد و تبادل نظر در راستای عنوان همایش بین محققین و مردم برقرار می‌شود. شایان ذکر است شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند همایش را به صورت آنلاین از وب گاه http://tmc.insf.org/ تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور

سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور از آغاز همکاری‌ها با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی این دولت‌شهر به‌منظور ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات سیستم حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور در همکاری با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی فناوری‌های سنگاپور در حال ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات خود است. این واحد که ارائه‌دهنده فناوری سیستم مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی سنگاپور بوده است، مبلغ ۱۷۵ میلیون دلار از قرارداد را به‌منظور ارائه بهبودهای لازم متقبل شده است.

نوسازی زیرساخت‌های اتوبوس این دولت‌شهر با پوشش تقریباً پنج‌هزار و ۸۰۰ اتوبوس عمومی، از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به تدریج اجرا و تا سال ۲۰۲۷ تکمیل می‌شود. این پروژه به‌منظور یکپارچه‌سازی و بهبود کارایی عملیاتی اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی سنگاپور در دست اجرا قرار دارد و بهبود خدمات و تجربه سفر برای مسافران اتوبوس‌ها را به همراه خواهد داشت.

بهبود حمل‌ونقل عمومی در سنگاپور

استفاده از فناوری پیشرفته برای بهبود قابلیت اطمینان خدمات شامل موارد زیر است:

سیستم جدید مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود نظارت متمرکز بر ناوگان و مدیریت عملیات سرویس اتوبوس در سراسر جزیره استفاده و به تصمیم‌گیری درست در زمان مدیریت حادثه کمک می‌کند. این سیستم اطلاعاتی را در اختیار اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی قرار می‌دهد تا قابلیت اطمینان سرویس اتوبوس و تأمین ظرفیت را بهتر مدیریت کنند و با اتوبوس‌های برقی و قابلیت‌های نظارت بر زیرساخت‌های شارژ یکپارچه خواهد شد تا از گذار سنگاپور به ناوگان اتوبوس عمومی با انرژی پاک‌تر حمایت کند. علاوه بر این، گذار به ساختار مبتنی بر ابر، چابکی، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری را در پیشرفت‌های نرم‌افزاری آینده ممکن می‌سازد.

تجهیزات جدید دریافت کرایه در اتوبوس‌ها با بهره‌گیری از مزایای شبکه 5G و امکان تراکنش سریع‌تر برای مسافران ارتقا پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، یک نمایشگر واحد که ترکیبی از برنامه‌های جمع‌آوری کرایه و مدیریت ناوگان است، جایگزین دو نمایشگر جداگانه خواهد شد که در حال حاضر توسط رانندگان اتوبوس استفاده می‌شود. این رابط یکپارچه کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد و به رانندگان اتوبوس امکان می‌دهد تا تمرکز خود را بر ایمنی جاده بیشتر کند.

سیستم‌های برق و ارتباطات و جعبه‌های اتصال مرکزی جدید برای بهبود توزیع برق و سیگنال روی اتوبوس‌ها نصب می‌شوند و یک سیستم فرستنده اتوبوس جدید مجهز به 5G امکان تبادل داده‌های سریع‌تر و مطمئن‌تر را بین اتوبوس‌ها و سیستم‌ها را فراهم می‌کند.

تخصص شرکای پروژه در مدیریت پیشرفته ناوگان و سیستم‌های دریافت کرایه، همراه با سوابق اثبات شده آن‌ها در پروژه‌های حمل‌ونقل بزرگ، موقعیت خوبی را برای این ابتکار نوسازی زیرساخت به آن‌ها می‌دهد. ارتقای فناوری نه‌تنها اتصال و عملکرد سیستم را افزایش می‌دهد که به نفع مسافران و اکوسیستم حمل‌ونقل است، بلکه راه را برای نوآوری‌های آینده در سفر هموار می‌کند

کد خبر 751091

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود