Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران فهرست کامل بازیکنان ورودی و خروجی ۳ تیم در ‏نقل و انتقالات نیم فصل تا ساعت ۲۱ شب گذشته را اعلام کرد.‏

طرفداری- واحد نقل و انتقالات ‏سازمان لیگ، فهرست بازیکنان ورودی و خروجی ۳  تیم در نقل و انتقالات نیم ‏فصل را تا ساعت ۲۱ شب گذشته ( ۲۵ دی نقل و انتقالات تا ساعت ۲۴ ادامه ‏داشت) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، این لیست به شرح زیر است:

پدیده مشهد:‏
ورودی: سعید صادقی، حسین فاضلی
خروجی: اکبر ایمانی

پیکان تهران:‏
ورودی: شاهین ثاقبی، سجاد مشکل پور، پور آریا کیا
خروجی: بختیار رحمانی، سعید صادقی

تراکتورسازی تبریز:‏
ورودی: امید عالیشاه، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، ‏ارسلان مطهری، جوردی مارتینز، رضا شربتی، قائم اسلامی خواه
خروجی: شهرام گودرزی، محمد نوری، هادی محمدی، مهدی شریفی، امیر ‏نصرآزادان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان پیکان بازی درگیرانه ای در زمین داشتند و هر دو تیم در بخش دفاعی سازمان دهی خوبی داشتند و در مجموع دیدار دشواری برای ما بود.

او ادامه داد: هم ما و هم پیکان کمترین فضا را به یکدیگر می‌دادیم. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. کمترین موقعیت را به پیکان دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیم آلومینیوم گفت: فوتبال مکانی است برای استفاده از بازیکنان آماده و با کیفیت و من برای استفاده از جوانان بهترین تصمیم را می‌گیرم. هر بازیکنی که توانمند و با استعداد باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و به سن و سال آن توجه نمی‌کنیم. ما در آلومینیوم همیشه سعی کرده‌ایم تا شایسته سالاری داشته باشیم.

کد خبر 6098613 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد