Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:23:32 GMT

روپایی زدن مجتبی جباری بهمراه فرزندش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۴۴۸۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی جباری بازیکن فوتبال تیم استقلال و تیم ملی ایران است او به دلیل مصدومیت هایش مشهور است و در طول دوران فوتبال حرفه‌ای ملی و باشگاهی از میادین ورزشی مهمی به دور مانده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری تاکنون ۳۱ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است و موفق به زدن ۳ گل شده است و وی ۱۴ پاس گل نیز در تیم ملی داده است. هم‌چنین وی در فروردین ماه سال ۱۳۹۳ برای همیشه از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

همچنین بعد از مدت ها حرف و حدیث در مورد قرارداد مجتبی جباری و البته این که باشگاه استقلال اجازه حضور او در تمرینات را نداده بود، در نهایت با ارسال نامه به کمیته تعیین وضعیت قرارداد این بازیکن را به صورت یک طرفه فسخ کرد. باشگاه استقلال بعد از بازی با پارس جم که اجازه حضور جباری را به تمرینات نداده بود، در این مدت حاضر نشده بود جلسه ای با این بازیکن محبوب برگزار کند و در نهایت بدون توافق قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. با این شرایط باشگاه استقلال ناچار است به جباری بابت این فسخ قرارداد خسارت پرداخت کند که به نظر مبلغ آن رقم قابل توجهی خواهد بود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس