Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@07:45:09 GMT

خدمات نهادهای دولتی در دهه فجر ارایه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۴۷۹۶

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، علیزاده طباطبایی در نشست تخصصی نوانگار که به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم در دانشگاه قم برگزار شد با تقدیر از جهاددانشگاهی به واسطه برگزاری این دوره آموزشی گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر از زمینه‎های مهمی است که قطعا نقش روابط عمومی‎های استان در انتشار اخبار این حوزه بسیار مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دکتر بهشتی به عنوان مسئول برگزاری ستاد دهه فجر استان قم منصوب شده است و امیدواریم که نهادهای مختلف استان با این ستاد همکاری کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم تصریح کرد: افتتاح پروژه‎ها به عنوان شاه بیت ارایه خدمات دولت در ایام الله دهه فجر می باشد؛ روابط عمومی‎های استان باید مشخصات پروژه های قابل افتتاح در این ایام را به معاونت عمرانی استانداری ارسال کنند.
وی تصریح کرد: همچنین انتظار است که گزارش فعالیت‎هایی که دستگاه های اجرایی به مناسبت های مختلف انجام داده اند در ایام الله دهه بصیرت و هفته دولت و.. نیز به استانداری ارسال شود.
علیزاده طباطبایی اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر با توجه به حضور مسئولین در صداوسیما امسال نیز سه برنامه با همکاری صدواسیما در اختیار ستاد دهه فجر قرار گرفته است که مهمترین برنامه ها در اختیار مردم قرارگیرد.
وی گفت: تا پایان سال نیز نشستی در باب روابط عمومی برگزار می شود تا برنامه های آینده بررسی شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی