Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نشست اخیر با دکتر برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مساعدت لازم برای هر چه پررونق‌ترشدن پژوهشکده انگور دانشگاه ملایر را از وی خواستار شدیم .

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این نشست که نمایندگان ملایر حضور داشتند، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون شهرستان ملایر و اینکه قطب تولید انگور و کشمش کشور است، ارائه شد و از معاونت مربوطه برای راه‌اندازی بخش پرتودهی گاما این مجموعه که موجب افزایش کیفیت محصولات شهرستان و اشتغالزایی می‌شود، مساعدت مالی درخواست شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیاز است در این زمینه رایزنی‌هایی با سازمان انرژی اتمی توسط ریاست و معاونت‌های دانشگاه ملایر صورت پذیرد، ادامه داد: از نظر دکتر برومند در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشته و وزارت علوم تمام همت خود را برای نهایی شدن این موضوع انجام خواهد داد .

آزادیخواه اظهار کرد: معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم پیشنهاد داد در مورد راه‌اندازی بخش پرتودهی دانشگاه ملایر با صندوق مکاتباتی صورت گیرد تا با مشارکت 50 درصد‏ی در این موضوع وارد شده و مابقی آن به بخش خصوصی واگذار شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار شهرداران این شهرستان با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دیدار نمایندگان و شهرداران ملایر، ازندریان، جوکار، زنگنه، سامن و اسلامشهر آق‌گل با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات پیرامون شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

آزادیخواه ضمن برشمردن مشکلات و نیازهای شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر، حمایت از شهرداری‌ها را برای توسعه امور شهری امری ضروری قلمداد کرد و گفت: نمایندگان ملایر همراه با شهرداران و مسئولان این شهرستان از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات فروگذار نمی‌کنند .

وی با اشاره به عضویت هر دو نماینده ملایر در کمیسیون تلفیق بودجه و تلاش وافر در این کمیسیون، اضافه کرد: نیازمند مساعدت سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها هستیم .

آزادیخواه یادآور شد:در این نشست مهندس افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، در مورد اختصاص قیر یارانه‌ای و ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلات به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر قول مساعد داد و دستورات لازم را برای مطالبات و نیازهای مطرح شده از سوی شهرداران تابعه این شهرستان و اختصاص اعتباری به صورت مجزا برای استفاده در ردیف‌های ضروری را صادر کرد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر