Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با کسب عنوان نخست در حوزه فعالیت‌های پژوهشی برای ۱۴ سال متوالی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی همتراز مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید کمال صولتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري بيست و سومين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشکي رازي در بيست و پنجمين روز از ديماه سال جاري در تهران،، گفت: از دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در اين جشنواره  تجلیل  به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بیست و سومین جشنواره تحقیقاتي علوم پزشکي رازي در پرتو عنايات الهي به منظور تجليل و تکريم از محققين برجسته ايراني داخل و خارج از کشور و معرفي فعاليت‌هاي تحقيقاتي برتر علوم پزشكي دي ماه ۱۳۹۶ در دو قسمت افراد حقیقی(پژوهشگران حوزه سلامت) و نهادهای حقوقی برگزار شد.

کمال صولتی مطرح کرد: در این مراسم از محققان برتر علوم پزشکی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکي برتر در حوزه تحقيقات، کميته‌هاي تحقيقات دانشجويي برتر، مجلات برتر، مراكز تحقيقاتي برتر و محققان جوان برتر علوم پزشكي كشور تجليل به عمل آمد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با کسب عنوان نخست در حوزه فعالیت‌های پژوهشی براي چهارده سال متوالي در بين دانشگاه‌هاي همتراز و رتبه اول کميته تحقيقات دانشجويي در بين دانشگاه‌هاي علوم پزشکي همتراز مورد تجليل قرار گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: بیست و سومین جشنواره تحقيقاتي علوم پزشکي رازي با حضور معاون اول رئيس جمهور، مقام عالي وزارت ومعاونين و روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي كشور امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

کمال صولتی خاطر نشان کرد: تندیس این جشنواره به پاس کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به دست معاون اول ریاست جمهور و مقام عالي وزارت به ارسلان خالدي‌فر سرپرست دانشگاه و رئيسي، سرپرست كميته تحقيقات دانشجويي اين دانشگاه اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه