Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سردار آزمون بعد از روزهای بد در روسیه، حالا باز هم با مطرح شدن بحث حضورش در لاتزیو به صدر اخبار بازگشته است.

به گزارش وب‌سایت نود، این روزها در حالی خبر مذاکره سردار آزمون و لاتزیو مجددا مطرح شده که قربان بردیف در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده با وجود مشکلات مالی باشگاه چند بازیکن خارجی از این تیم جدا خواهند شد اما سردار آزمون به همراه سه بازیکن خارجی دیگر در روبین‌کازان خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل، رسانه‌های روسی در هفته‌های گذشته انتقاد زیادی از عملکرد مهاجم تیمشان داشتند اما ظاهرا امید مسئولان این تیم به فروش آزمون و رسیدن پولی به باشگاه پس از جام جهانی، آن‌ها را متقاعد کرده تا بازیکن ایرانی خود را حفظ کنند.

قیمت آزمون در یک سال گذشته، افت فاحشی داشته و حالا یکی از سایت‌های روسی جدولی از افت قیمت گران‌ترین بازیکنان روسیه منتشر کرده است که در این جدول آزمون به همراه بازیکن دیگری از زنیت در صدر جدول قرار دارد.

آرتم زیوبا مهاجم ملی‌پوش تیم زنیت در صدر جدول بازیکنانی که بیشترین افت قیمت را داشته‌اند ایستاده است. او که 6 میلیون یورو قیمت داشت با کاهش 2 میلیون یورو رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. افت قیمت سردار آزمون هم 2 میلیون یورو بوده اما به این دلیل که او از لحاظ درصدی افت کمتری داشته در رده دوم قرار گرفته است. آزمون حتی از مهاجم ملی‌پوش زنیت هم قیمت بالاتری داشت و با 9 میلیون یورو در میان بازیکنان گران‌قیمت روسیه دسته‌بندی می‌شد. آزمون حالا با افتی که داشته 7 میلیون یورو قیمت دارد. در رده‌های بعدی هم بازیکنانی با 1.5میلیون یورو و یک میلیون یورو افت قیمت قرار دارند. البته این سایت روسی جدولی از دیگر بازیکنان روسیه هم منتشر کرده است که در سال اخیر بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند. جدولی که با توجه به عملکرد بسیار خوب آزمون در فصل گذشته انتظار می‌رفت نام او در این جدول دیده شود اما افت فصل جدید این فرصت را از مهاجم ایرانی گرفت.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم