Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که مجری ضد انقلاب از داخل خاک آمریکا مردم ایران را به قتل و اقدامات تروریستی تهدید می‌کند، وزارت خارجه هیچ زحمتی برای مقابله حقوقی و دیپلماتیک با کشورهای غربی و آمریکا از خود نشان نمی‌دهد.

سرویس سیاست مشرق - در جریان اغتشاشات اخیر، نیروهای ضد انقلاب به تهدیدات تروریستی علیه ایرانیان اقدام کردند، در همین راستا یک مجری فراری که حالا از شبکه‌های ضدانقلاب درجه چندم سر درآورده است و در سلامت روانی وی تشکیک جدی وجود دارد، با تهدید نیروهای سپاه و بسیج، بخصوص خانواده‌های آنان بیان داشت که در اقدامات تروریستی به خانواده‌های سپاهیان نیز رحم نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجری فراری با راه انداختن یک کانال، جوانان را به حمله و آتش زدن مساجد، حسینیه‌ها و اماکن دولتی دعوت می‌کند.

میزان ترویج و تشویق به خشونت اپوزیسیون خارج نشین که در آمریکا حضور دارد و توسط کاخ سفید منابع و امکانات لازم برای ارسال چنین پیام‌های تروریستی و وحشت‌زایی در اختیار آنان قرار داده می‌شود، در اغتشاشات اخیر بسیار افزایش یافت و از طرف این فرد معلوم الحال، تشویق به کشتن و آتش زدن! خانواده بسیجیان و سپاهیان صورت گرفت تا روی داعش را هم سفید کرده باشد... اما در این راستا وزارت خارجه دولت دوازدهم چه اقدامی انجام داد؟

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

تنها تصور کنید اگر در داخل ایران چنین پیام‌های خشونت‌آمیزی برای تخریب ارتش آمریکا و زدن صدمه جانی به خانواده‌های نظامیان آنان تهیه و به این کشور مخابره می‌شد، چه عکس العملی را از سوی کاخ سفید و دستگاه دیپلماسی آمریکا مشاهده می‌کردیم؟ آیا آمریکایی‌ها در سازمان ملل از کشورمان شکایت و ایران را به نقض انواع و اقسام حقوق و موازین بین المللی متهم نمی‌کردند؟ این در شرایطی است که آمریکایی‌ها در حالت عادی و بدون سند و مدرک نیز به دنبال اتهام زدن و محکوم کردن ایران در سازمان ملل هستند.

اما در همین شرایط وزارت خارجه کشورمان که بسیاری از دستاوردهای خود را در حوزه دیپلماسی تعریف می‌کند، چه اقدامی برای تهدیدات تروریستی که از داخل خاک آمریکا و با امکانات این کشور انجام گرفت، صورت داد؟

آیا سفیر سوئیس که حافظ منافع امریکا در کشورمان است تا کنون یکبار احضار و تذکرات لازم به وی داده شد؟ آیا در سازمان ملل نسبت به چنین خشونت‌پراکنی و تهدیداتی از خاک آمریکا شکایتی صورت گرفت؟

محمد جواد ظریف به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان چه واکنشی نسبت به این موارد انجام داده است؟

این درحالی است که مقامات انگلیس و فرانسه نیز در زمان شورش‌های اخیر به دخالت در امور کشورمان پرداختند که متاسفانه وزارت خارجه واکنش متناسبی با این دخالت ها انجام نداد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است

ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشور‌های غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روند‌های جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشور‌های منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است