Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار "حموده یوسف صباغ" رئیس مجلس سوریه با تبریک به دولت، ملت و ارتش سوریه بابت پیروزی‌های بزرگ در برابر تروریست‌ها و آزاد کردن شهرهای مهم سوریه، گفت: البته مبارزه با تروریسم هنوز به طور نهایی پایان نیافته است و باید با همان اراده‌ای که گام‌های اصلی برای محو تروریست برداشته شد، در این مسیر تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با اشاره به اینکه دولت و ملت ایران، همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و خواهد بود، اظهار امیدواری کرد آینده سوریه در مسیر آسایش و توسعه برای ملت این کشور رقم بخورد.

رئیس جمهور با محکوم کردن حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و طراحی‌های آمریکا برای آینده این کشور، گفت: طرحی که آمریکایی ها اخیرا برای سوریه در ذهن دارند، برخلاف قواعد بین‌المللی و توطئه‌ای برای تمامیت ارضی، امنیت سوریه و منطقه است.

روحانی با اشاره به اینکه ادامه مبارزه با تروریست‌ها و مقابله با مداخلات خارجی یک موضوع مهم برای ملت سوریه بشمار می‌رود، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا آوارگان سوری هر چه زودتر به وطن خود بازگشته و روند بازسازی‌ها در این کشور آغاز شود که در این راستا جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت سوریه قرار دارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: روند مذاکرات و اقدامات سیاسی که از سوچی آغاز شده باید تا احقاق حق و تامین اراده ملت و دولت سوریه پیگیری شده و ادامه یابد.

حموده یوسف صباغ رئیس مجلس سوریه با تقدیر از کمک‌ها و حمایت‌های دولت و ملت ایران از مردم سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم، خواستار ادامه حمایت‌ها و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران بازسازی سوریه شد.

رئیس مجلس سوریه افزود: تشکیل جلسه کمیسیون مشترک دو کشور در دمشق و سفر آتی معاون اول رئیس جمهور ایران به سوریه موجب توسعه روابط و همکاری‌های دو کشور خواهد بود.

یوسف صباغ با اشاره به اقدامات و توطئه‌های آمریکا برای کشورهای منطقه و تصمیم این کشور برای حضور نیروهای آمریکایی در سوریه، گفت: سوریه رسماً خواسته است که نیروهای آمریکایی از این کشور خارج شوند و هرگز موافق حضور آنها در خاک سوریه نیستیم.

302

حسن روحانی ریاست جمهوری سوریه آمریکا یوسف صباغ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا