Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:49:02 GMT

دیدارهای روحانی در حاشیه اجلاس بین المجالس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۷۱۱

رئیس جمهور در حاشیه سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با شماری از روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای روحانی در دیدار رئیس مجلس سنگال اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره مردم آفریقا را بسیار تأسف‌آور توصیف و آن را محکوم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جهان اسلام نیاز به وحدت و برادری بیشتری دارد، افزود: اراده تهران ـ داکار همواره بر گسترش مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین بوده است.
*
آقای روحانی در دیدار "حموده یوسف صباغ " رئیس مجلس سوریه هم تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه را دخالت آشکار در امور داخلی این کشور برشمرد و گفت: طرح جدید آمریکایی ها مغایر قواعد بین المللی و توطئه‌ای برای تمامیت ارضی و امنیت سوریه و منطقه است .
*
رئیس جمهور در دیدار با رئیس مجلس عراق نیز گسترش مناسبات تهران ـ بغداد را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: ایران خواهان عراقی واحد و عدم تغییر در مرزهای جغرافیایی این کشور است .
*
رئیس‌ جمهور در دیدار رئیس مجلس قطر نیز با تأکید بر اینکه تهران همواره در کنار دوحه خواهد بود ، گفت : ایران اجازه نمی‌دهد مردم مسلمان قطرتحت فشارهای ناحق و غیرعادلانه قرار بگیرند . آقای روحانی افزود : باید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای گسترش همه جانبه روابط تهران ـ دوحه تلاش کنیم .
*
آقای روحانی در دیدار السعید بوحجه رئیس مجلس الجزایر هم با اشاره به روابط رو به توسعه دو کشور دوست و انقلابی ، گفت : ایران آماده گسترش روابط و همکاری‌ها با الجزایر در همه زمینه هاست .

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز دوم فرودین ۱۴۰۳ خبر از خریداری ۵ دستگاه کمک داور ویدئویی (VAR) داده بود و اعلام کرد که به زودی این دستگاه‌ها وارد ایران خواهند شد تا دیدارهای مهم در لیگ برتر با حضور VAR برگزار شود.

در همین حال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار بود کلاس‌هایی را برای داوران با حضور مدرسانی از کشورهای اروپایی از جمله پرتغال برگزار کنیم که بنا به دلایلی برگزاری این کلاس لغو و به تاریخ ۲۹ اردیبهشت موکول شده است.

او در خصوص ورود دستگاه‌های کمک داور ویدئویی از چین به ایران گفت: ما در حال حاضر دو دستگاه VAR در ایران داریم و هنوز دستگاه‌های چینی وارد کشور نشده است. من از جزئیات خرید این دستگاه‌ها اطلاعی ندارم و فقط مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران را دارم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دیدارهای باقی در لیگ برتر و فینال جام حذفی با حضور دستگاه VAR امکان دارد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فیفا پیش از این از ما لیست برگزاری بازی‌ها با حضور VAR خواسته بود بعید است دیدارهای باقی مانده را با VAR برگزار کنیم باز با این حال همه اینها با مذاکرات تاج امکان پذیر است و من اطلاع دقیقی ندارم.

کد خبر 6095997

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران