Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز‌های ۱۶ تا ۲۲ دی ماه و بعد از اعلام فراخوان رسانه‌های معاند و افراد خارج‌نشین مبنی بر سوءاستفاده از تجمعات مردمی با حضور خشونت‌آمیز در تجمعات و طرح موضوع برگزاری رفراندوم، عده‌ای به صورت سازماندهی شده با تهیه پلاکارد در چند نقطه از شهر اصفهان اقدام به اعمال خلاف قانون کرده که پس از شناسایی با حکم قضایی دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ، چهار زن که در حوادث اخیر اصفهان مرتکب اقدامات غیرقانونی شده بودند، توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

در روز‌های ۱۶ تا ۲۲ دی ماه و بعد از اعلام فراخوان رسانه‌های معاند و افراد خارج‌نشین مبنی بر سوءاستفاده از تجمعات مردمی با حضور خشونت‌آمیز در تجمعات و طرح موضوع برگزاری رفراندوم، عده‌ای به صورت سازماندهی شده با تهیه پلاکارد در چند نقطه از شهر اصفهان اقدام به اعمال خلاف قانون کرده که پس از شناسایی با حکم قضایی دستگیر می‌شوند.

در این راستا با اعلام منابع امنیتی و انتظامی چهار زنی که در حوادث اخیر مرتکب اقدامات ساختار شکنانه شده بودند توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

گفته می‌شود در تحقیقات اولیه ارتباط برخی افراد این گروه با مسیح علی‌نژاد ایجادکننده کمپین آزادی‌های یواشکی و کانال خبری معاند آمدنیوز محرز شده است.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003EyR

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز