Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس نظر سرمربی تیمش را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی در بازگشت به تمرینات پرسپولیس آن قدر خوب و آماده نشان داده است که برانکو تصمیم بگیرد در بازی روز پنجشنبه تیمش با گسترش فولاد این بازیکن را از ابتدا به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین بازی که نوراللـهی برای پرسپولیس به میدان رفت بر می‌گردد به دیدار پرسپولیس و الهلال و بعد از آن این بازیکن فقط با سرخپوشان تمرین کرد و این اواخر هم به پادگان رفته بود.
صدور مجوز بازی نوراللهی همزمان شد با محرومیت کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه و از این‌رو او خوش شانس است که می تواند از این هفته به ترکیب تیمش باز گردد. نوراللهی در تمرینات این هفته پرسپولیس جزو آماده‌ترین و با انگیزه‌ترین نفرات بوده و حضورش در ترکیب اصلی در پست هافبک دفاعی تقریبا قطعی است.
با توجه به دوری ۳ هفته‌ای کامیابی‌نیا از میادین نوراللـهی در هفته‌های بعدهم شانس فیکس بازی کردن و محکم کردن جای خود در ترکیب سرخپوشان را دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد