Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@22:20:47 GMT

هنوز برای استقلال پدری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۸۶۲۹

هنوز برای استقلال پدری می‌کند

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، لابلای حرف‌های دیشب سیدحسین حسینی، آنچه او درباره منصور پورحیدری گفت یک بار دیگر تفاوت این مرد بزرگ را با دیگران نشان داد. حسینی دیشب از رازی بزرگ پرده برداشت و گفت پورحیدری بعد از اطلاع از وضعیت دشوار زندگی او در کمپ، چک شخصی خودش را به مبلغ 25 میلیون تومان به این دروازه‌بان جوان داده تا خانه‌ای اجاره کند و از زندگی سخت در کمپ راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورحیدری حتی اجاره دو سه ماه اول حسینی را هم از جیبش پرداخت کرده بود.


پیش از این به نظر می‌رسید دادن لقب «پدر استقلال» به پورحیدری در راستای همان عادت‌های همیشگی ما ایرانی‌ها و از روی مرده‎پرستی باشد اما بعد از رازی که حسینی افشا کرد، باید اعتراف کرد که این لقب مختص پورحیدری و فقط و فقط برازنده اوست. اویی که هرگز پول میلیاردی از استقلال به جیب نزد اما از جیب خودش برای بازیکن جوان تیمش که هیچکس در باشگاه برای او تره هم خرد نمی‌کرد، هزینه میلیونی کرد! بماند که همسر پورحیدری هنوز بعد از ماه‌ها از درگذشتش به دنبال گرفتن مطالبات او از باشگاه استقلال است. پورحیدری در شرایطی این کار را برای حسینی انجام داده که در همان زمان، مربیان و بازیکنانی بودند که از استقلال پول‌های میلیاردی می‌گرفتند و هیچ کمکی به شاگرد و همبازی‌شان نکردند ولی بلد بودند چگونه با نقش بازی کردن، دل هوادار را به دست بیاورند و از خودشان اسطوره بسازند. البته در میان آن همه سوپراستار روی نیمکت و توی زمین، تنها کسی که حواسش به حسینی و امثال او بوده مجتبی جباری بوده که البته این «وصله ناجور» هم همین دیروز از تیم کنار گذاشته شده است.


کسی چه می‌داند؟ شاید اگر آن روز پورحیدری برای حسین حسینی پدری نمی‌کرد، او از استقلال می‌رفت و در تیم دیگری به این جایی که امروز هست می‎رسید. اما خیرِ کار آن روز پورحیدری، به استقلالِ امروز هم رسیده است. برخلاف بعضی‌ها که بود و نبودشان برای خودشان و اطرافیان دردسر درست می‌کند، پورحیدری حتی بعد از مرگش هم به استقلال کمک می‌کند.

آی اسپورت

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از سفیران معروف استان افزود: معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این جایگاه مربوط به اولیا الهی است.

وی بیان داشت: معلم چراغ راهی است برای دانش آموزان که انسان‌ها را از ظلمات به نور هدایت می‌کند.

حسینی تصریح کرد: معلمان، افسران جهاد تبیین در جامعه بوده و رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است که بر دوش آنها است.

کد خبر 6097529

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!