Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@16:30:33 GMT

85میلیون خودروی تک‌سرنشین درچین

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۸۹۳۶

بنابر اعلام سازمان مدیریت ترافیک چین، تعداد خودروهای شخصی تک‌سرنشین که در سطح شهرها و خیابان‌های مختلف این کشور در سال 2017 تردد کرده‌اند، حدود 385 میلیون دستگاه است. ناطقان: بنابر اعلام سازمان مدیریت ترافیک چین، تعداد خودروهای شخصی تک‌سرنشین که در سطح شهرها و خیابان‌های مختلف این کشور در سال 2017 تردد کرده‌اند، حدود 385 میلیون دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سازمان همچنین تعداد موتورسیکلت‌هایی که در سال 2017 در سطح کشور چین تردد کرده‌اند را بالغ بر 310 میلیون دستگاه اعلام کرد.

سازمان مدیریت ترافیک چین با بیان اینکه باید مانع رشد بیش از حد وسایل نقلیه شد، اظهار داشت: در سال 2017، حدود 33 میلیون و 520 هزار دستگاه موتورسیکلت و 30 میلیون و 540 هزار دستگاه خودرو به تعداد موتورسیکلت‌ها و خودروهای در حال تردد کشور چین افزوده شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت ترافیک چین نیز اعلام کرده است، در سال 2017، 7 شهر پکن، چنگدو، چونگینگ، شانگهای، سوژو، شنژن و ژنگو بیش از 3 میلیون افزایش خودرو داشته‌اند.

با افزایش وسایل نقلیه موتوری، تعداد رانندگان نیز به سرعت در حال افزایش است؛ به طوری‌که در 5 سال گذشته در هر سال بیش از 24 میلیون و 670 هزار راننده به تعداد رانندگان کشور چین اضافه شده است.

در میان تمام رانندگانی که در سال 2017 در کشور چین رانندگی کرده‌اند، حدود 29 درصد را زنان تشکیل می‌دهند که این رقم به نسبت سال 2016 با 1.56 درصد رشد روبه‌‌رو بوده است.
منبع: فارس برچسب ها: خودرو تک‌سرنشین ، چین ، ترافیک

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود، آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903343

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای