Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در یادوراه سردار شهید حسن باقری امروز ( 26 دی ) در محل کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی دانشگاه بزرگ انسان سازی بود و تمامی جوانان و نوجوانان دوران انقلاب در این دانشگاه تربیت شدند، مدیر این دانشگاه حضرت امام (ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه دانشگاه انقلاب زندگی جوانان را هدفمند کرد ادامه داد: ما همچنان پس از حدود 4 دهه از انقلاب نیازمند آن هستیم که به این مسیر توجه کنیم و آن را رها نکنیم.

کد خدایی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی شهید باقری تربیت شدند و امروز هم شهید حججی نمونه ای از بسیار تربیت شدگان این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه انقلاب تعطیل بردار نیست بیان کرد: این دانشگاه همواره به راه خود ادامه می دهد و در حال تربیت نیروهای مدیر در حوزه انقلاب است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: رهبر انقلاب در چند سال اخیر در حوزه سیاست های کلان به مسئولین انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن را تأکید کردند.

کدخدایی با طرح این پرسش که به چه علت مقام معظم رهبری بعد از گذشت حدود 38 سال از انقلاب به مسئولین موضوع انقلابی بودن را تأکید می کنند تصریح کرد: به این علت که انقلاب در ابتدا توانست معجزه خلق کند و الان نیز می تواند این راه را ادامه یابد به شرطی که انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

وی اضافه کرد: بزرگترین پاداش حضرت امام(ره) برای جامعه ما تعیین جهت جامعه است چراکه جهت امام انسان سازی می کند و بارها در فرمایشات امام به این امر تأکید شده است.

سخنگوی شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید به خود نگاه کنیم که آیا انقلابی عمل می کنیم یا خیر، اگر عمل کردیم معجزه ای که در ابتدای انقلاب رقم خورد، الان نیز محقق می شود و دیگر نیازمند واردات و تکنولوژی نخواهیم بود چراکه شهید باقری با تکنولوژی شهید باقری نشد بلکه مکتب امام او را شهید باقری کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد