Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علیرضا حسن‌زاده شهردارحاجی‌آباد گفت: طرح ساماندهی محله گود کعنوئیه یکی از محلات محروم شهر حاجی آباد آغاز شد.

شهردارحاجی‌آباد گفت: در طرح ساماندهی این محله که از سکونت گاه های غیر رسمی است، تعریض معابر، ایمن سازی و افزایش دسترسی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا حسن‌زاده افزود: اعتبار مرحله اول این طرح 800 میلیون تومان است که تا دهه فجر به پایان می رسد.
وی گفت: در فاز اول این طرح 12منزل مسکونی در مسیر خیابان اصلی محله گودکعنوئیه تخریب شده و تعریض خیابان به طول 500 متر و عرض 16 متر اجرا می شود.

انتهای پیام/ز

محله محروم گود کعنوئیه حاجی آباد ساماندهی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد