Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:50:09 GMT

تاکید پزشک کاخ سفید بر سلامت روانی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۲۱۷

تاکید پزشک کاخ سفید بر سلامت روانی ترامپ

پزشک کاخ سفید اعلام کرد که نتیجه معاینات جسمی و روانی از رئیس جمهور آمریکا کاملاً نرمال بوده و وی در شرایط فیزیکی و روانی بسیار خوبی قرار دارد!

به گزارش رویترز، دکتر «رانی جکسون» پزشک کاخ سفید روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که نتیجه معاینات تشخیصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا کاملاً نرمال بوده و وی به لحاظ جسمانی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، پزشک کاخ سفید در این باره گفت: «خلاصه بگویم، وضعیت سلامتی رئیس جمهور بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دلیل پرهیز از مصرف مشروبات الکلی و استعمال سیگار در دوران زندگی خود، از سلامتی کامل قلبی برخوردار است».

گفتنی است که این معاینات جسمی و روانی روز جمعه و به دنبال یک هفته جنجال بر سر صلاحیت ذهنی و روانی ترامپ برای تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا انجام شد.

دکتر رانی جکسون در ادامه گفت که «ترامپ به لحاظ ذهنی بسیار هوشیار و بسیار سالم است. وی برای انجام وظایف خود شایستگی دارد. من فکر می کنم که او برای انجام وظایف محوله در سالهای باقی مانده ریاست جمهوری خود صلاحیت دارد و حتی در صورت پیروزی در انتخابات بعدی، برای یک دوره (چهارساله) دیگر نیز فردی شایسته است».

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت