Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:26:05 GMT

عکس/زیباترین موزه خودرویی جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۴۵۶

موزه لامبورگینی به واسطه میزان بازدید بالای خود به عنوان بهترین موزه خودرویی سال ۲۰۱۷ میلادی شناخته شد.

به گزارش مشرق، آمار بازید موزه لامبورگینی در سال گذشته میلادی از مرز ۱۰۰ هزار بازدید گذشت تا نشان از موفقیت این موزه داشته باشد. موزه شرکت خودروسازی مطرح لامبورگینی در شهر سانتاگاتا بولونیزه ایتالیا واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری مهم این شهر به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزه لامبورگینی ظرف دو سال اخیر میزان بازدید خود را به دو و نیم برابر رسانده و از این حیث نیز رکورد قابل توجهی بر جای گذاشته است. بر اساس آمار منتشر شده از سوی لامبورگینی تنها ۳۰ درصد از میزان بازدید از این موزه در سال گذشته به مردم ایتالیا و ۴۲ درصد به دیگر مردم کشور های اروپایی تعلق داشته است.

بیشترین بازید مختص مردم اروپا به کشورهای فرانسه، انگلستان و هلند تعلق دارد و مابقی درصدها نشان از استقبال گسترده مردم امریکا و کشورهای آسیا از این موزه خودرویی دارد. نکته قابل توجه پیرامون موزه لامبورگینی، آمار جالب ۳۵ درصدی بازدید بانوان است./خودروکار

موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی موزه لامبورگینی ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند