Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی که همسر و مادر زنش را در استان کرمانشاه با شلیک اسلحه به قتل رسانده بود پس از یک هفته به‌ دام افتاد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته مأموران پلیس از قتل Murder مادر و دختری در یکی از روستاهای تابعه بخش سر فیروزآباد با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد قاتل The Murderer داماد 24‌ ساله این خانواده است که همسر و مادر‌زنش را در خانه‌شان با سلاح گرم به قتل رسانده و از محل گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: «پس از این حادثه Incident مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند و در نهایت صبح روز سه‌شنبه محل اختفای قاتل فراری را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.»

مأموران پلیس در مخفیگاه قاتل فراری دوقبضه سلاح گرم غیر‌مجاز به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان