Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - نوشته‌ای منتسب به علی فتح‌الله زاده که از سوی او تکذیب نشده ، جای تعجب دارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک روز بعد از حرف های اثرگذار سید حسین حسینی در برنامه 90 ، نوشته ای منتسب به علی فتح الله زاده ، مدیر وقت باشگاه استقلال در زمانی که حسین حسینی در کمپ مرحوم ناصر حجازی با شرایطی سخت زندگی می کرد ، منتشر شد که در آن برنامه و سئوالات عادل فردوسی پور را مذبوحانه نامیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متنی درباره اینکه این بازیکن در زمان او جذب شده و اینکه کلا با این شرایط مالی ، کدام باشگاه برای بازیکنان جوانش خانه می گیرد که استقلال بگیرد و بدتر اینکه در انتهای مطلب با اشاره به واژه پلنگیدن از حاشیه هایی گفته بود که باور ادا شدن چنین واژه هایی از جانب علی فتح الله زاده باور نکردنی است.

اینکه استعدادهای جوان و خوبی حالا به پیشنهاد علیرضا منصوریان ، امیر قلعه نویی یا حتی هوتن قلعه نویی در این سال ها حذب استقلال شده اند که حالا ستاره هایی مثل محسن کریمی ، فرشید اسماعیلی ، حسین حسینی یا امید نورافکن شده اند ، بی شک جای تقدیر دارد. هم از آن مربیان و چهره های فنی و غیر فنی نزدیک به استقلال که این بچه ها را دیده اند و هم از مدیرانی که قراردادها را امضا کرده اند و فتح الله زاده یکی از آن مدیران بوده است اما اینکه که به بهانه بی پولی بازیکنان را از حداقل های اولیه زندگی در کمپ محروم بگذارد ، این حقیقتی دردناک و غیر قابل باور است.

اینکه به سادگی می شده حداقل های لازم را برای شان تدارک دید که قطعا هزینه نجومی به همراه نداشته است. اتفاقی که به هر دلیلی نیفتاده است و امروز باور اینکه فتح الله زاده بگوید عادل فردوسی پور چنین سئوال هایی از حسینی را عمدی پرسیده تا از حمایت هفته قبل مدیر پیشین آبی ها درباره نیامدن استقلالی ها به 90 انتقام بگیرد ، روایتی عجیب است. البته نه عجیبتر از اینکه مثلا آقای مدیر بگوید دستش در آن سال ها تنگ بوده یا مثلا نمی دانسته شرایط زندگی این بچه ها به چه شکلی بوده است و از آنها عذر خواهی کند.آیا واقعا فتح الله زاده این شرایط زندگی را برای پسر خودش می پسندد؟

 

4141

کلید واژه‌ها : علی فتح الله زاده - عادل فردوسی‌ پور - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست