Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:45:27 GMT

کشف 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۹۶۹

کشف 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر

سرهنگ صفر عبدالوند شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خودروهای توقیف شده به پاسگاه پل تنگ انتقال داده شد و ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها تعداد 41 هزار قطعه انواع ظروف آشپزخانه فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.
وی افزود: این کالاهای قاچاق شامل ظروف چینی ، شیشه ای ،سرامیک ،چسب و نوار چسب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده از این 2 دستگاه خودرو را حدود چهار میلیارد ریال تخمین زدند.
به گفته وی در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی همچنین شخصی را که اقدام به زمین خواری کرده و یک قطعه زمین چهار هکتاری از زمین های دولتی را تصاحب کرده بود دستگیر کردند.
وی افزود: این شخص به دستور مرجع قضایی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد که پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد و از این ناحیه حکم خلع ید وی از زمین صادر شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان