Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دستگاه امنيتي عربستان سه شنبه شب با تروريست خواندن «عبدالله ميرزا القلاف» شهروند شيعه استان قطيف در شرق اين کشور، اعلام کرد که وي در عمليات امنيتي کشته شده است.
سعودي
تارنماي روزنامه «الشرق الاوسط» به نقل از يک منبع مسئول در دستگاه امنيتي عربستان مدعي شد که القلاف در بسياري از اقدامات تروريستي دست داشته و از مدت ها پيش تحت تعقيب نيروهاي امنيتي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عربستان با هرگونه اعتراض مسالمت آميز به شدت برخورد و با تروريست خواندن معترضان، آنها را به شديدترين شکل مجازات مي کند.
ادعاهاي تروريست بودن شهروند عربستاني درحالي مطرح مي شود که شبکه تلويويزني «النباء» وابسته به مخالفان عربستان ضمن رد اين اظهارات، گزارش کرد که نيروهاي امنيتي عربستاني القلاف را هدف قرار داده و کشته اند.
اين شبکه خبري خاطرنشان کرد، اين شهروند عربستاني ساکن قطيف، در کمين نيروهاي امنيتي در منطقه اي ميان دهستان هاي «العواميه» و «القديح» جان باخت.
به گزارش ايرنا، وزارت کشور عربستان آبان ماه گذشته نيز مدعي شد، 2 تن را به اتهام امنيتي در استان قطيف بازداشت کرده است.
استان شيعه نشين قطيف عربستان واقع در شرق اين کشور از سال 2011 ميلادي در اعتراض به بي‌عدالتي و توزيع ناعادلانه ثروت شاهد اعتراض‌هاي شديد عليه مقام هاي دولتي اين کشور است.
نيروهاي امنيتي سعودي اين اعتراض‌ها را سرکوب مي کنند که در نتيجه آن، شمار زيادي از معترضان کشته و ده‌ها تن ديگر زخمي شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی  یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».    «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم    جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها