Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:15:46 GMT

سه پزشک متخصص به کادر مراکز درمانی بیجار اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۲۰۹۴

سه پزشک متخصص به کادر مراکز درمانی بیجار اضافه شد

بیجار- سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیجار  از افزایش سه پزشک متخصص به کادر مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۹پزشک متخصص در ۱۴ رشته پزشکی دراین شهرستان مشغول فعالیت هستند.

محمد مظاهری در گفتگو با خبر نگار مهر، ضمن اشاره به اضافه شدن سه پزشک متخصص جدید به کادر درمانی  بیجار اظهار داشت:  یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های معاونت درمان جذب پزشکان متخصص است که رابطه مستقیم با رضایت‌مندی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نیازهای شهرستان و بررسی‌های انجام شده تعداد سه پزشک متخصص جدید در تخصص های  عفونی، جراح متخصص زنان وزایمان و سونولوژیست به کادر مراکز درمانی بیجار اضافه شده است.

فعالیت ۱۹ متخصص در ۱۴ رشنه پزشکی در بیجار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیجار  در ادامه ضمن اشاره به فعالیت ۱۹ متخصص در ۱۴ رشته پزشکی بیان کرد: تعداد۱۹متخصص در ۱۴رشته تخصصی ارتوپدی، اعصاب وروان، روانپزشکی، داخلی، قلب وعروق بیهوشی، جراحی عمومی، چشم، رادیولوژی، زنان وزایمان، عفونی، اورولوژی(کلیه ومجاری ادراری) وپاتولوژیست وعلوم آزمایشگاهی در بیمارستان امام حسین(ع) جهت ارائه خدمات درمانی حضور دارند.

مظاهری از خرید یک  دستگاه پزشکی جدید برای بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد  و گفت: دستگاه  carmکه بروز ترین دستگاه تصویر برداری در عمل های ارتوپدی در اتاق عمل است با مبلغ حدود ۳۰۰ میلیون امروز در بیمارستان موجود است و سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و دستگاه رادیولوژی دیجیتال  که برای شهرستان مورد نیاز بود تهیه شده که در چند ماه آینده تحویل بیمارستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمار بالایی در خدمات رسانی به مردم طی ماهای اخیر به ثبت رسیده است عنوان کرد: طی یک ماه اخیر ۷۵۰ نفر در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته ، هزار و ۴۰۰ نفر بیمار بدحال در اورژانس و به مدت شش ساعت تحت نظر بوده، ۱۰ هزار نفر به درمانگاه تخصصی مراجعه داشته اند و به هزار و ۴۰۰ نفر در کلینیک سونوگرافی خدمات ارائه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل

دکتر نگار خوشنویس گفت: پارسال در مجموع ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود: از این تعداد مراجعه ۱۰ هزار و ۸۶ نفر مرد و سه هزار و ۵۹۲ نفر زن بوده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدود ۱۴ هزار نفر بوده، هشت درصد کاهش داشته است.

به گفته او، بیشترین تعداد مراجعین ناشی از نزاع و درگیری به پزشکی قانونی اردبیل در سال گذشته در تیرماه با هزار و ۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین نیز در اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین علت مراجعه به مراکز پزشکی قانونی این استان و حتی کشور نزاع و درگیری است، افزود: افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

دکتر خوشنویس گفت: با توجه به اینکه در پزشکی قانونی هیچ گونه کار درمانی انجام نمی‌شود، لذا اولویت اول برای مصدومین ناشی از نزاع به ویژه در موارد پر خطر ، مراجعه به مراکز درمانی جهت اقدامات درمانی می‌باشد.

او با بیان اینکه داشتن معرفی نامه از مراجع قضایی و انتظامی جهت پذیرش و ارائه نظریات پزشکی قانونی الزامی است، افزود: داشتن ظاهر خون آلود نه تنها تاثیری در نظریه‌های کارشناسی نخواهد داشت، بلکه معاینه دقیق تر زخم و جراحات را با مشکل مواجه خواهد کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن