Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف طبس گفت: با اجرای طرح مهر تندرستی تعداد چهار فقره موقوفه به نیت دارو و درمان به‌صورت متمرکز اجرای نیت شده است که در مجموع مبلغ ۷۰ میلیون ریال به افراد نیازمندی و بیماران پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اوقاف خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام دادخدا خدایی با اشاره به اجرای طرح مهر تندرستی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه نظارت و صیانت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت لازم از این امانات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص کمک به بیماران بی‌بضاعت تصریح کرد: طرح مهر تندرستی بر اساس ابلاغیه‏‌های ارسال‌شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در طبس اجرایی می‌شود و شمار زیادی از واقفان، خیراندیشان، مردم و مسؤولان در این زمینه با نیات جدید وقف که سلامت، بهداشت و درمان است، آشنا می‌شوند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس افزود: طرح ملی مهر تندرستی با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات دارو و درمان و مراکز درمانی و پزشکی، با رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف برگزار می‌شود.

 

خدایی ادامه داد: با اجرای طرح مهر تندرستی تعداد 4 فقره موقوفه به نیت دارو و درمان به‌صورت متمرکز اجرای نیت شده است که در مجموع مبلغ 70 میلیون ریال به افراد نیازمندی و بیمارانی که از طریق اداره بهزیستی طبس و سایر مؤسسات خیریه معرفی شده بودند، پرداخت شد.

 

وی عنوان داشت: با توجه به تنوع نیازهای جامعه در هر برهه از زمان بهتر است که واقفین وقف عام کنند تا منافع حاصل از موقوفه مطابق با نیاز آن زمان هزینه شود و هم‌اکنون یکی از نیازهای ضروری جامعه، توجه به هزینه گزاف دارو و درمان به‌خصوص در بیماری‌های خاص و سرطان بوده که وقف یکی از بهترین روش‌ها و راهکارهای کاستن اثرات این معضل و کمک مداوم به این‌گونه بیماران در تأمین هزینه‌های دارو و درمان است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس با اشاره به اهمیت و جایگاه والای وقف در مکتب اسلام بیان کرد: چنانچه فرهنگ وقف شایسته احیا شود هم نیازهای مادی و هم نیازهای معنوی رفع می‌شود و چنانچه این فرهنگ به‌درستی نهادینه شود بسیاری از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه رفع خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه