Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، علی آشتیانی‌پور مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر درباره قراردادن پنجره‌ای در سینما تیکت با عنوان آرای مردمی در بخش لینک سی و ششمین جشنواره فیلم فجر این سایت توضیح داد : خانه سینما مدیریت صیانت از آرای مردمی را عهده‌دار است و مانند سال‌های گذشته این امر خطیر را عهده دار خواهد بود و سینماتیکت به عنوان زیرمجموعه خانه سینما در خدمت رای گیری آرای مردمی خواهد بود  و در این امر ما را یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره نحوه رای گیری آراء مردمی به این توضیح بسنده کرد: بلیت‌های سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر که آماده می‌شوند،دارای  کدهای خاصی هستند  که از طریق الکترونیکی کدها توسط مخاطبان ثبت می‌شود . این دوره از جشنواره ثبت  آرای مردمی  به صورت الکترونیکی خواهد بود و دیگر به صورت دستی آراء مردمی اخذ نمی‌شود.

بنابراین گزارش، سایت «سینماتیکت» در روزهای گذشته  از صفحه سی‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد و در این صفحه قابلیت‌ها جمع آوری آرای مردمی در آن تعبیه شده است.

سال گذشته در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار بود آرای مردمی فجر برای اهدای سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم به صورت الکترونیکی دریافت شود؛ اما به یکباره این تصمیم تغییر کرد و مانند سال‌های گذشته آراء به صورت دستی از طریق صندوق های قرارداده شده در سینماهای مردمی، دریافت شد.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد