Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي ، وزير امورخارجه کانادا بر مقابله با برنامه موشکي و هسته اي کره شمالي تاکيد کرد.
کريستيا فريلند وزير امورخارجه کانادا در نشست خبري مشترک با رکس تيلرسون وزير امورخارجه آمريکا در شهر ونکوور کانادا گفت:« من از همکارانم براي حضور در نشست ونکوور تشکر مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نشست علاوه بر نشان دادن همبستگي ما درمقابل اقدامات خطرناک و غيرقانوني کره شمالي، ما را قادر مي کند تا درباره راههاي افزايش ثمربخشي رژيم تحريم هاي بين المللي بحث وتبادل نظر کنيم که در حمايت از رويکرد مبتني بر قاعده در جهان باشد. از ايالات متحده و بويژه همتاي آمريکايي بنده يعني رکس تيلرسون به علت مشارکت در برگزاري اين نشست وزرا در حوزه ثبات و امنيت در شبه جزيره کره تشکر مي کنم. براي مدت بيش از دو دهه جامعه بين المللي چندين اقدام را براي محدود کردن يا برچيدن برنامه موشک هاي بالستيک يا برنامه هسته اي و فعاليت هاي مرتبط کره شمالي صورت داده است. کره شمالي در پاسخ به اين کارها و در اقداماتي که نقض آشکار تعهدات بين المللي اين کشور بوده است به تلاش هاي تعمدي و نظام مند براي توسعه و پيشرفت توانمندي هاي خودش مبادرت کرده است. ما در هيچ جايي از جهان به اندازه برنامه هاي کره شمالي، شاهد اشاعه مواد و تسليحات کشتار جمعي نيستيم. درحاليکه اين تهديد ادامه دارد و افزايش پيدا مي کند، ما نمي توانيم دست روي دست بگذاريم و کاري نکنيم. شوراي امنيت سازمان ملل متحد ده قطعنامه در پاسخ به اقدامات بي ثبات کننده کره شمالي تصويب کرده است. درعين حال، چندين جلسه فوق العاده پس از آزمايش موشکهاي بالستيک کره شمالي برگزار کرده است. ماه گذشته ژاپن نشست فوق العاده شوراي امنيت سازمان ملل متحد را در سطح وزارتي برگزار کرد تا به فعاليتهاي ادامه دار کره شمالي در زمينه اشاعه رسيدگي شود.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور

معاون وزیر صمت گفت: سال گذشته ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مجید فولادگر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: لازم است تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شود تا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین‌آلات خود مبادرت کند و در نهایت به تولید برسد.

وی افزود: سال گذشته ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور پرداخت شد.

معاون وزیر صمت تقویت بازارهای خارجی و افزایش مراودات بین‌المللی با هدف افزایش صادرات را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: این وزارتخانه تلاش دارد میزان تولیدات را به برکت شعار سال با اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری‌های بین بخشی افزایش دهد.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه، ناترازی منابع و مصارف بانک‌های استان را مورد توجه قرار داد و بر نیاز استان به خط اعتباری ویژه تاکید کرد و گفت: برای حرکت قوی و تحقق جهش تولید در استان نیاز است تا خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود که در جلسه هیئت دولت نیز این مهم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، مطرح شد.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت منابع خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌ها رتبه برتر کشور را دارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش راهبردی در استان، تاکید کرد: تکمیل این زنجیره‌های ارزش در استان، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارد تا در ابعاد مختلف، توسعه رخ دهد.

حسین‌نژاد ضمن برشمردن فرصت‌های استان و فراهم شدن زیرساخت‌های برای سرمایه‌گذاری، ادامه داد: حذف تعهد ارزی برای صادرکنندگان استان در جلسه هیئت دولت درخواست شد تا زمینه و رغبت برای ورود بیشتر سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، تخصیص آن را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان مهم عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی اهمیت و نقش محدودیت‌های انرژی بر تولید و صنایع استان را دانست و تاکید کرد: محدودیت انرژی موجب ضربه به تولید و تولیدکنندگان و کاهش ارزآوری می‌شود که پیشنهادهایی توسط استانداران برای این موضوع در جلسه هیئت دولت به رئیس جمهور ارائه شد.

کد خبر 751442

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد
  • تاکیدامیرعبداللهیان بر اجرای توافقات روسای جمهور ایران وتاجیکستان
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • تاکید وزیران خارجه اردن و آمریکا بر آتش‌بس فوری در غزه
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق