Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما به ظرفیت رسانی واحدهای موجود و توسعه بازار است، گفت: تبدیل سپرده‌گذار به سرمایه‌گذار از اهداف ما در مسیر توسعه صنعت استان است.

مهندس «مرتضی دارایی» با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام در جهت حمایت از تولید و معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال به افکار عمومی اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام و تلویزیون محلی در معرفی نمونه‌های موفق صنعتی و کارآفرینی می‌تواند نقش بسزایی در شناخت بیشتر و ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به این بخش داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در حال تهیه برنامه‌های معرفی واحدهای موفق صنعتی در استان هستیم، افزود: اجرای این برنامه در راستای انجام و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با تاکید بر اینکه باید به مردم گفته شود که بخش قابل توجهی از صنعت در استان پویا و فعال است تا مردم و به ویژه سرمایه‌گذاران نیز امید داشته باشند، اضافه کرد: ما باید به اشکال مختلف زمینه را برای حضور سرمایه گذاران مهیا کنیم تا توانسته باشیم سپرده‌گذار را به سرمایه‌گذار تبدیل کنیم .

دارایی در ادامه با اشاره به اینکه باید بتوانیم سپرده‌گذاران را به سمت صنعت سوق داده و آنها را به فعالیت در این بخش تشویق کنیم، عنوان کرد: باید با معرفی نمونه‌های موفق صنعتی و تولیدی به جامعه بتوانیم در این مسیر قدم برداریم و بارقه امید برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را بیش از پیش کنیم .

وی با تاکید بر اینکه اگر توانستیم سپرده گذار را به سرمایه گذار و سپس به کارآفرین تبدیل کنیم، موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: معتقدم که توسعه منطقه‌ای باید محقق شود و تنها منتظر آمدن صنایع بزرگ به منطقه خودمان از سایر نقاط نباشیم .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه به جای تاکید بر نداشته‌هایمان باید بر روی داشته هایمان متمرکز باشیم، تصریح کرد: سهم رسانه‌ها و فضای مجازی که گاها وسیله و ابزاری برای تخریب شده، برای تشویق و جذب سرمایه گذاران بر کسی پوشیده نیست و ما باید از این طریق با جذب سرمایه گذاران توسعه منطقه‌ای را در استان کلید بزنیم .

دارایی داشتن مدل در حوزه‌های مختلف برای فعالیت را از شرایط بسیار مهم و تاثیرگذار اعلام و عنوان کرد: یکی از رویکردهای ما به ظرفیت رسانی واحدهای موجود و توسعه بازار است .

وی با اشاره به اینکه پیشینه صنعت در این استان کم و نهادینه شدن فرهنگ صنعتی با نقطه مطلوب هنوز فاصله دارد، گفت: معتقدم هر طرحی توجیه دارد اما باید مدیرش توجیه داشته باشد و در راستای کمک به صنعت استان با راه اندازی کلینیک سیار عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی در این مسیر قدم‌های مهمی برداشته شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام با بیان اینکه در سطح کشور تنها 47 درصد از واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، اضافه کرد: دانشجویان از مراکز علمی دانشگاهی می‌تواند با برگزاری تورهای علمی از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کنند تا با همفکری و تبادل اندیشه ایده‌های موثری ارائه کنند.

دارایی با تاکید بر اینکه بستر فناوری اطلاعات می‌تواند برای توسعه صنعت مفید فایده باشد، ادامه داد: می‌توانیم با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی به سمت دیجیتال مارکتینگ حرکت کنیم .

وی در پایان با درخواست از فعالین رسانه‌ای برای ایجاد فضای همدلی و آرامش در استان برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت، تاکید کرد: رسانه‌ها با فراهم ساختن فضا برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند نقش بسزا و تاثیرگذاری در توسعه استان داشته باشند.

وی با قدردانی از توجه استاندار به شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر ابراز امیدواری کرد با این نگاه پیگیرانه شاهد رفع برخی مشکلات باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم

سیدرضا حسینی،مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه ۲ پروژه در منطقه در سال ۱۴۰۳ برای سرمایه‌گذاری معرفی‌شده که یکی بوستان جوان است، اظهار کرد: بحث شهربازی این بوستان با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی بوستان و دریاچه آن به مساحت ۱۷۰۰۰ متر مطرح است تا به مرحله‌ای برسد که علاوه بر شهروندان، زائران و مسافران هم بتوانند استفاده کنند.

 وی در خصوص وضعیت بوستان جوان افزود: بوستان جوان یک پروژه عظیم در سطح منطقه ۲ است و ظرفیت‌های بسیاری در این بوستان در صورت وجود نگاه ویژه وجود دارد.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که برای بهسازی بوستان جوان انجام‌شده است، گفت: سال گذشته فقط برای روشنایی بوستان یک قرارداد ۹ میلیارد تومانی داشتیم که شروع شد و امسال هم ۱۰ میلیارد برای تکمیل روشنایی و توسعه بوستان جوان در دست اقدام است. 

حسینی با بیان اینکه وجود کاربری‌های ناسازگار یکی از مشکلات اساسی این بوستان است، اظهار کرد: برای این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری را داریم که باید ۲۲ هکتار از اراضی اطراف بوستان که کاربری‌های نامتجانسی مانند دامداری و مرغداری دارند، تملک شوند. 

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم که تملک‌های موردنیاز این منطقه از محل زمین‌های راه و شهرسازی را به نتیجه برسانیم تا کاربری‌های نامناسب این بوستان جمع‌آوری شود تا این بوستان کارکرد واقعی خودش را پیدا کند.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: راه دسترسی بوستان جوان هم راه مناسبی است و لازم است یک نگاه ویژه از سمت مدیریت استان به این بوستان شود، چراکه یک ظرفیت خوبی هم برای شهروندان و هم مسافران و زائران است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه