Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم طی تذکری به رحمانی فضلی وزیر کشور و ارائه آن در صحن علنی مجلس، خواستار طرح مصوبه مرز هوایی شاهرود در هیئت دولت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی شاهرودی در تذکری به وزیر کشور، نوشت: نظر به هزینه‌های گزاف مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در احداث فرودگاه شاهرود برای صادرات محصولات کشاورزی و تولیدات دامی و صنعتی خود و تأمین نظرات کارگروه مرز هوایی که با عنایت جناب‌عالی در کارگروه مربوطه و کمیسیون امنیتی و دفاعی دولت به تصویب رسید، لیکن نزدیک به چهار ماه است که در نوبت طرح در هیئت دولت مانده و اقدامی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه آورده است: لذا ضرورت دارد برای برآوردن انتظارات مردمی در راستای تصویب تنها طرح تأثیرگذار دولت در شرق استان سمنان، نسبت به تسریع طرح و تصویب مرز هوایی فرودگاه شاهرود در هیئت دولت اقدام شود.

فرودگاه شاهرود با قدمتی ۲۵ ساله همچنان در گیرودار صدور مجوزها است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود

سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد. هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود