Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کارگران دهکردی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با این ایام از سوی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان تدوین شده است.
به گفته وی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 135عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال برگزار و مابقی برنامه ها از سوی دستگاههای اجرایی دیگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شاخص ترین این برنامه های سه جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر است.
کارگران، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان،جشنواره تئاتر فجر استانی ، جشنواره تجسمی فجر ، برگزاری نمایشگاه عکس خبری انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره های قرآنی فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت ، رونمایی از کتاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب، بهره برداری از ساختمان کتابخانه از جمله این برنامه هاست.
به گفته وی، سال گذشته نیز این کمیته رتبه برتر ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ١٦٥عنوان برنامه برگزار شد.
به گزارش ایرنا، همه ساله به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 57 از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه با عنوان دهه فجر برنامه های مختلفی از سوی دستگاههای اجرایی و گروه های مردمی برگزار می شود.
سال گذشته بیش از یک هزار و 500عنوان برنامه مختلف از سوی ستاد دهه فجر استان برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان است و نخستین شهید دانش آموزی و نخستین شهید روز دوازدهم بهمن ماه سال 57 از این استان بوده است.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسین زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در استان، اظهار کرد: این رویداد به منظور توانمندسازی شبکه امامان جماعت محلات استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویداد شهید اصلانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: ۱۲ نفر از امامان جماعت توانمند در سراسر استان برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند که این افراد می‌توانند به همراه پنج نفر از کنشگران مسجد یا محله خود که در قالب شبکه بانوان، قرآنی، هیأت مذهبی، رسانه محلی و شبکه تبلیغ خواهند بود در رویداد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در طرح شهید اصلانی به منظور توانمندسازی افراد شرکت‌کننده، دوره آموزشی یک روزه با حضور اساتیدی از بنیاد جامعه پرداز هدایت در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زمان‌پور عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که در محله اول و در رویداد شهید اصلانی به اهداف تعیین شده یعنی توانمندسازی امامان جماعت دست پیدا کنیم، در ادامه نیز مقرر است رویداد شهید شهرکی برگزار شود که طراحی بوم مسئله است.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منتخبین رویداد شهید شهرکی در قالب رویداد شهید دارایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در رویداد شهید شهرکی رقابتی بین مساجد محلات و شبکه امامان برگزار و بومی طراحی خواهد شد، امام پایگاه منتخب در این رویداد به همراه کنشگران مسجد در رویداد شهدی دارایی شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در رویداد شهید دارایی حدود ۱۰۰ امام جماعت شاخص به همراه تیم خود از کل کشور حضور پیدا می‌کنند یعنی مقرر است در مجموع ۱۰۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشته باشند.

زمان‌پور یادآور شد: قالب برنامه‌های رویداد شهید دارایی حول محور شبکه امامت انجام خواهند شد یعنی امام باید توانمندی لازم برای ایجاد شبکه در محل خود را داشته باشد تا به این ترتیب بتواند از کنشگران محل استفاده و برنامه‌ها همچنین اهداف مسجد را پیش ببرد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رویداد شهید دارایی این است که در مساجد علاوه بر جنبه عبادی، خدمات اجتماعی مساجد نیز تقویت و توانمندی لازم برای تحقق این مهم در امامان جماعت ایجاد شود.

کد خبر 6098088