Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: راه اندازی خدمات نوین پزشکی، یکی از نیازهای اساسی در جنوب کشور و به خصوص منطقه آزاد قشم است تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های این بخش، خدمات شایانی را برای آحاد جامعه و مردم منطقه فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس از قشم، دکتر قدرت الله شاکری نژاد در نشست مسئولان جهاد دانشگاهی و موسسه رویان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: درمان سرطان سینه، زخم دیابت، تحقیقات پزشکی، ناباروری و خون بند ناف نوزاد می‌تواند با همت مسئولان منطقه آزاد قشم عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پژوهش‌های ارزشمند انجام شده در کشور، بیان کرد: این اقدامات موجب شده جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان به عنوان یک مرجع رسمی شناخته شود.

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با به اشتراک گذاشتن دانش فنی درمان ناباروری به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و حتی بخش خصوصی، نیاز کشور و منطقه را به این حوزه از سلامت افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای اعلام شده در خصوص سرطان سینه در قشم و جنوب کشور، می‌توان نسبت به ایجاد مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد دانشگاهی و دانشکده علوم پزشکی اقدام کرد.

قدرت الله شاکری نژاد همچنین تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همچنین آمادگی آن را دارد تا نسبت به ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد