Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جلسه به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور احمد تواهن معاون امور عمرانی، محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع، علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک و جمعی از مدیران و سرمایه گذاران استان برگزار و ۹ پروژه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تهران گفت :پروژه های سرمایه‌گذاری که در این جلسه بررسی شد، در بخش های مختلف خدمات گردشگری، فروش مصالح ساختمانی، تولید انرژی نوین( خورشیدی) و بخش‌های دامداری است.
وی افزود: یکی از طرح ها به تولید شیر و پروتئین در بخش دامداری شهرستان پیشوا اختصاص داشت. مقیمی تصریح کرد: طرح احداث پالایشگاه شیر در شهرستان شهریار نیز در این جلسه بررسی شد که احداث آن با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ میلیون دلاری ؛ سالانه دو میلیارد دلار بازگشت سرمایه به همراه دارد.
استاندار تهران با بیان اینکه طرح احداث پالایشگاه شیر در شهریار ظرفیت هفت میلیون لیتر پالایش روزانه دارد، گفت: اجرای این طرح کشور را از واردات کره صبحانه معاف می‌کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۱ هزار تن ظرفیت تولید کره وجود دارد که ۵۱ هزار تن از آن به مصرف داخلی می رسد و ۲۰ هزار تن قابلیت صادرات دارد.
در این جلسه همچنین مشکل تعاونی مرغداران مطرح و با دستور استاندار قرار شد سوخت مرغداری‌ها که از انرژی فسیلی تأمین می‌شود، با همکاری اداره گاز تبدیل شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)