Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: هم اکنون 550 مرکز درمانی در این استان با تامین اجتماعی طرف قرار دادهستند و بیمه شدگان می توانند بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز خود را با پرداخت فرانشیز (سهم بیمه شده) از مراکز درمانی طرف قرار داد دریافت کنند.

جواد عابدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیمه شدگان بعد از دریافت خدمات از بخش های خصوصی مثل بیمارستانهای خصوصی، با ارائه صورتحساب هزینه آن را برابر نرخ مصوب دولتی از دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی واقع در میدان دانشسرا مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هم اکنون این معاونت در برخی تخصصها مانند رادیولوژی محدودیتهای اساسی دارد و به علت کمبود متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در کشور و کثرت تقاضا، بناچار نوبت بندی انجام می گیرد و در صورت وجود متخصص رادیولوژی نسبت به جذب آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می شود.
عابدی افزود: طرح ارتقای هتلینگ از سال 93 در راستای نظام سلامت کشور در حوزه معاونت درمان سازمان در دستور کار مدیریتهای درمان استان ها قرار گرفت و بیمارستانهایی که از قدمت ساختمانی بالایی برخوردار بودند در جهت سرویس دهی مطلوب و در شان و منزلت بیماران نسبت به اجرایی و عملیاتی کردن این طرح ملزم شدند.
وی بیان کرد: این طرح با همه محدودیت ها در زمینه تامین منابع مالی ، خوشبختانه در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین عملیاتی شد به طور یکه بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بخشهای اظفال ، لابی قسمت های پذیرش ، ترخیص، فضای محوطه ، پارک کودک و در بیمارستان امید ابهر نیز بخش جراحی زنان و مردان ، سالن ورودی بخشها و امکانات و تجهیزات اتاقها نوسازی و بهسازی شده است.
معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: برا یخدمات رسانی مطلوب تا ایام اله دهه فجر سیستم نوبت دهی اینترنتی بیماران و همچنین USSD تلفن همراه افتتاح خواهد شد و با افتتاح این 2 فاز ، نوبت دهی و پذیرش بیماران در سطح مراکز درمانی استان به 4 طریق میسر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 2 بیمارستان با 210 تخت ، یک پلی کلینیک تخصصی ، و 4 درمانگاه سرپایی در سطح استان با تمامی ظرفیتهای موجود به بیماران و بیمه شدگان خدمت رسانی در
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان