Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسائلى با بیان اینکه  برندسازى تجهیزات پزشکى ایرانى در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد، از ضرورت راه اندازی هاب براى تبلور تجهيزات پزشكى در دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در نشست مشترک قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل با اداره كل تجهيزات پزشكى که امروز برگزار شد، گفت: عمان را می‌توان به عنوان یک جایگزین مطمئن به جای امارات در صادرات تجهیزات پزشکی در نظر گرفت، افزون بر اين فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آلمان نیز وجود دارد که سفیر ایران در آلمان به دنبال جذب سرمايه گذار آلمانى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى ادامه داد: بحث فقط در مورد تولیدکنندگان نیست، بلکه صادرکنندگان هم باید فعالیت خود را توسعه دهند، افزون بر اين شركت هاى واردكننده ظرفيت هاى خوبى دارند و مى توانند مديريت كار در منطقه را در دست بگيرند، يكى از موضوعات خدمات پس از فروش است و بسيارى از شركت هاى واردكننده مى توانند از ايران به كشورهاى منطقه خدمات مى دهند.

مسائلى با بیان اینکه كشورهاى اروپايى سرمايه گذارى خوبى در حوزه تجهيزات پزشكى در ايران كردند، افزود: شركت هاى وارد كننده قديمى توليد تحت برند را در دست گرفته اند و اين اقدام بسيار خوبى است، این شرکت‌های قدیمی ارتباط خوبی با کمپانی‌های خارجی داشتند و شناخت خوبی از رقبا و منطقه دارند.

وى با بيان اينكه بايد هابی در تهران ایجاد کنیم که این هاب متبلور تولید تجهیزات پزشکی در کشور باشد، افزود: در همین راستا چند منطقه را در نظر گرفته ايم که فرودگاه پيام يكى از گزينه هاى ماست، زيرساخت هاى ما بسيار قوى است هرچند مشكلاتى وجود دارد اما این موضوعات نبايد مانع توقف شود.

در حال تكميل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود