Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی با خانواده‌های داغدار عیدی پور و عبداللهی دانشجویان شهید کشتی سانچی در مراسم بزرگداشت آنان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدرضا شمس‌الدینی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این مراسم که در مسجد حضرت اباالفضل (ع) در زادگاه این دو شهید برگزار شد با قرائت پیام تسلیت رئیس واحد به این خانواده و تسلیت به خانواده‌های داغدار و بازماندگان این دو شهید والامقام در سوگ این دو شهید گرانقدر و جایگاه این شهیدان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و فداکاری آنان سخنانی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات رئیسه دانشگاه با در دست داشتن بنر تسلیت با این خانواده ابراز همدردی کردند و برای این شهدا از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستار شدند.

این شهدا ساکن نورآباد ممسنی روستای تل مشکی عالیوند بودند که جزو بخش مرکزی شهرستان محسوب می‌شود. این دو شهید والامقام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک و دو ترم میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری