Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:22:03 GMT

چرا یانال از دنیزلی برای تراکتور بهتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۶۰۹۲

چرا یانال از دنیزلی برای تراکتور بهتر است؟

باشگاه تراکتورسازی در حالی با مذاکرات خود با ارسون یانال را آغاز کرده که این مربی هم در سال های گذشته تجربیات زیادی به دست آورده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه مسئولان تراکتورسازی گزینه اول خود برای جایگزینی یحیی گل محمدی را مصطفی دنیزلی قرار داده بودند، اما این مربی ترک تبار به دلیل قراردادی که با شبکه تلویزیونی تی آر تی اسپورت ترکیه دارد، احتمالا حضورش منتفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دنیزلی اگر بخواهد با این شرایط هدایت تراکتور را برعهده بگیرد، برای حضور در برنامه شبکه تلویزیونی باید شنبه ها به ترکیه برود و برگردد که این موضوع با موافقت تیم تبریزی مواجه نشده است.


از این رو دنیزلی چند روز فرصت خواسته تا شاید بتواند برنامه هایش را درست کند اما برای اینکه وقت هدر نرود، مسئولان تراکتور به دنبال مذاکره با ارسون یانال هستند.


یانال که سرمربیگری تیم ملی ترکیه را نیز در کارنامه خود دارد، در این کشور یک مربی منظم و با دیسیپلین شناخته می شود. اگرچه یانال شاگرد مصطفی دنیزلی بوده و در خیلی مسائل از او یاد گرفته اما چند حسن بزرگ نسبت به دنیزلی دارد که حضورش در تراکتورسازی می تواند مفید باشد.


او در سال های گذشته نسبت به دنیزلی بسیار پرکار تر بوده و تا همین چند ماه قبل هدایت ترابوزان اسپور ترکیه را برعهده داشت. یانال که سابقه حضور در تیم ملی ترکیه و فنرباغچه نیز در کارنامه اش دیده می شود، 3 سال قبل در جام یوفا با فنرباغچه نتایج مطلوبی گرفت و توانست پارما، اسپورتینگ لیسبون و بلکبرن را شکست دهد.


از این رو یانال نسبت به دنیزلی بسیار جوان تر است و 56 سال سن دارد. او حتی مبلغ به مراتب پایین تری هم نسبت به دنیزلی از تراکتوری ها درخواست کرده و ظاهرا همه چیز مهیا است تا این مربی ترکیه ای هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد. 


مذاکرات روز گذشته تراکتورسازی و یانال هم به خوبی پیش رفته و اگر طی یکی، دو روز آینده این مربی به عنوان سرمربی رسمی باشگاه تبریزی معرفی شد، تعجب نکنید.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاع تراکتور نوشت: باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899223

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت